Thursday 12 April 2012

BYLAE

FOTO'S

1.   protesoptogte met predikante vooraan en rooi-vlag agter hulle.
2.   Proff Johan Heyns, Tjaart van der Walt, Jimmy Loader, Peter Storey en ander
3.   Kruis teen Suikerbosrand en by Victorian Centre
4.   Kerk - "Die beste nuus".
5.   Klip - "Jesus is the answer..."
6.   Koerant uitknipsel - "Cross of Love in Pioneer Park", uit Southern Courier, 13 April, 2000
7.   'n Moslemvrou, met net haar oë wat uitsteek en soms nie eers dit nie. (volksvreemd)
8.   Heilige plekke Lourdes en Jerusalem - niks heilig daar nie.
9.   Elsburg kerk met drie kruise en tuingraf
10. Jood met yarmulka (volksvreemd)
11. Pous met yarmulka ens (volksvreemd)
12. ongetroude priesters en nonne (volksvreemd)
13. Koerantberig oor heilige klip in Natal waar Maria nou weer in die klip gesien kan word.
14. Gemeente in Pretoria - "Jesus het regtig opgestaan". 


BYLAE

1. SKRIFGEDEELTES OOR VALSE EN SLEGTE HERDERS (oftewel, PREDIKANTE en GEESTELIKE LEIERS)

Esegiël. 34
2. Mensekind, profeteer teen die herders van Israel; profeteer en  sê vir hulle, die herders: So spreek die Here HERE: Wee die herders van Israel wat aan hulleself weiding verskaf! Moet die herders nie die skape laat wei nie? Julle eet die vet en beklee julle met die wol; julle slag die vettes, maar die skape laat julle nie wei nie?
3. Julle eet die vet en beklee julle met die wol; julle slag die vettes, maar die skape laat julle nie wei nie;
4. julle versterk die swakkes nie en maak die siekes nie gesond nie en die wat gewond is, verbind julle nie en wat weggedryf is, bring julle nie terug nie en wat verlore is, soek julle nie; maar met strengheid heers julle oor hulle en met hardheid.
5. So het hulle dan verstrooid geraak, omdat daar geen herder was nie; en hulle het die voedsel geword vir al die wilde diere van die veld en het verstrooid geraak.
6. My skape dwaal rond op al die berge en op al die hoë heuwels; ja, oor die hele oppervlakte van die aarde is my skape verstrooi, sonder dat iemand na hulle vra of hulle soek.
7. Daarom, o herders, hoor die woord van die Here;
8. So waar as Ek leef, spreek die Here HERE, gewis, omdat my skape 'n prooi geword het en my skape as voedsel gedien het van al die wilde diere van die veld, omdat daar geen herder was nie, en my herders na my skape nie vra nie; en die herders aan hulleself weiding verskaf, maar my skape nie laat wei nie -
9. daarom, o herders, hoor die woord van die Here!
10. So sê die Here HERE: Kyk, Ek het dit teen die herders! En Ek sal my skape van hulle hand eis en maak dat hulle geen skape meer oppas nie, sodat die herders aan hulleself nie meer weiding sal verskaf nie; en Ek sal my skape uit hulle mond uitruk , sodat dit hulle nie as voedsel sal dien nie.
11. Want so sê die Here HERE: Kyk, hier is Ek, en Ek sal na my skape vra en vir hulle sorg.
12. Soos 'n herder vir sy trop skape sorg op die dag as hy onder sy verspreide skape is, so sal Ek vir my skape sorg; en Ek sal hulle red uit al die plekke waarheen hulle verstrooi is, op die dag van wolke en donkerheid.
13. En Ek sal hulle uitlei uit die volke en versamel uit die lande en hulle bring in hul land; en Ek sal hulle laat wei op die berge van Israel, in die klowe en in al die bewoonbare plekke van die land.
14. Op 'n goeie weiveld sal Ek hulle laat wei, en op die hoë berge van Israel sal hulle weiplek wees. Daar sal hulle lê op 'n goeie plek en wei in 'n geil weiveld op die berge van Israel.
15. Ek self sal my skape oppas, en Ek self sal hulle laat lê en rus, spreek die Here HERE.
16. Die wat verlore is, sal Ek soek, en wat weggedryf is, sal Ek terugbring, en wat gewond is, sal Ek verbind, en die siekes sal Ek versterk; maar die vettes en die sterkes sal Ek verdelg: Ek sal hulle oppas soos dit reg is.
17. En wat julle aangaan, my skape, so sê die Here HERE, kyk, Ek sal oordeel tussen skape en skape, die ramme en die bokramme.
18. Is dit vir julle nie genoeg dat julle die goeie weiveld afwei nie? En moet julle die orige van jul weiveld met jul pote vertrap? En moet julle die helder water drink, terwyl julle die wat oorbly, met jul pote troebel maak?
19. En moet my skape afwei wat met julle pote vertrap is, en drink wat met julle pote troebel gemaak is?
20. Daarom, so sê die Here HERE vir hulle: Kyk, hier is Ek, en Ek sal oordeel tussen die vet skape en die maer skape.
21. Omdat julle al die swakkes met skof en skouer wegdruk en met julle horings stoot, totdat julle hulle uitgejaag het,
22. daarom sal Ek my skape red, sodat hulle nie meer 'n prooi sal wees nie; en Ek sal oordeel tussen skape en skape.
23. En Ek sal een enkele herder oor hulle verwek, en hy sal hulle laat wei, naamlik my kneg Dawid; hy sal hulle laat wei, en hy sal vir hulle 'n herder wees.
24. Ek Ek, die Here, Ek sal vir hulle 'n God wees, en my kneg Dawid 'n vors in hulle midde. Ek, die Here, het dit gespreek.
25. En Ek sal 'n verbond van vrede met hulle sluit en die wilde diere uit die land laat verdwyn; en hulle sal veilig bly in die woestyn en slaap in die bosse.
26. En Ek sal hulle en die plekke rondom my heuwel tot 'n seën maak en die stortreën laat val op sy tyd; stortreëns van seën sal dit wees.
27. En die bome van die veld sal hulle vrugte gee, en die land sal sy opbrings geen en hulle sal veilig wees in hul land; en hulle sal weet dat Ek die Here is as Ek hulle jukskeie stukkend breek en hulle red uit die hand van die wat hulle diensbaar gemaak het.
28. En hulle sal nie meer 'n prooi vir die nasies wees nie, en die wilde diere van die land sal hulle nie opeet nie; maar hulle sal veilig woon sonder dat iemand hulle verskrik.
29. En Ek sal vir hulle plante van naam verwek, sodat hulle nie meer deur hongersnood in die land weggeruk sal word nie en die smaad van die nasies nie meer sal dra nie.
30. Maar hulle sal weet dat Ek, die Here hulle God, met hulle is, en dat hulle, die huis van Israel, my volk is, spreek die Here HERE.
31. En julle is my skape, die skape van my weide; julle is mense, Ek is julle God, spreek die Here HERE.

Miga 3
1. Verder het ek gesê : Hoor tog, o hoofde van Jakob en owerstes van die huis van Israel! Betaam dit julle nie om die reg te ken nie?
2. Haters van wat goed is, en liefhebbers van wat sleg is, wat die vel van die mense aftrek en hulle vleis van hul gebeente;
3. en wat die vlees van my volk eet en hulle vel van hulle afslag; ook hulle gebeente verbrysel en hulle aan stukke kap soos vleis in 'n pot en soos vleis in 'n pan.
4. Dan sal hulle die HERE aanroep, en Hy sal hulle nie antwoord nie, maar Hy sal sy aangesig in die tyd vir hulle verberg, omdat hulle verkeerde dinge gedoen het.
5. So sê die Here aangaande die profete wat my volk verlei, wat as hulle maar iets het om met hulle tande te byt, vrede verkondig; maar teen hom wat niks het om in hulle monde te steek nie, verklaar hulle 'n heilige oorlog.
6. Daarom sal die nag word vir julle, sonder 'n gesig, en duister vir julle, sonder waarsêery; ja, die son sal oor die profete ondergaan , en die dag oor hulle verduister word.
7. En die sieners sal beskaamd staan, en die waarsêers sal bloos, en hulle almal sal die baard bedek, omdat daar geen antwoord van God kom nie.
8. Ek daarenteen is vol krag, met die Gees van die HERE, en reg en heldemoed, om aan Jakob sy oortreding te verkondig en aan Israel sy sonde.
9. Hoor tog dit, hoofde van die huis van Jakob en owerstes van die huis van Israel! Hulle wat van die reg 'n afsku het, en al wat reg is, verdraai;
10. julle wat Sion bou met bloed en Jerusalem met onreg!
11. Sy hoofde spreek vonnisse uit vir 'n geskenk, en sy priesters gee onderrig vir loon, en sy profete is waarsêers vir geld. Nogtans steun hulle op die Here en sê: Is die Here nie in ons midde nie? Geen onheil sal ons wedervaar nie!
12. Daarom sal Sion om hulle ontwil soos 'n land omgeploeg en Jerusalem puinhope word en die tempelberg bosrante.

Jesaja. 56
9. Al julle wilde diere van die veld, kom eet! Al julle wilde diere in die bos!
10. Hulle wagte is almal blind, hulle merk niks nie; hulle is almal stom honde wat nie kan blaf nie; wat dromerig lê, lief is om te sluimer.
11. En die honde is gulsig, hulle ken geen versadiging nie; en herders is hulle wat nie weet om op te merk nie; almal loop hulle eie pad, elkeen na sy onregverdige wins, almal saam.
12. Kom, sê hulle, laat ek wyn gaan haal, en laat ons sterk drank drink, en die dag van môre sal wees soos vandag, buitengewoon groot!



Jeremia 14
13. Toe sê ek: Ag, Here HERE, kyk, die profete sê vir hulle: Julle sal geen swaard sien en geen hongersnood hê nie; maar Ek sal julle 'n duursame vrede gee in hierdie plek.
14. En die HERE het vir my gesê: Die profete profeteer vals in my Naam; Ek het hulle nie gestuur en hulle geen bevel gegee en met hulle nie gespreek nie; hulle profeteer vir julle 'n leuengesig en nietige waarsêery en bedrieëry van hulle hart.
15. Daarom, so spreek die HERE: Aangaande die profete wat profeteer in my Naam sonder dat EK hulle gestuur het, en wat sê: Daar sal geen swaard of hongersnood in hierdie land wees nie - dié profete sal deur die swaard en die hongersnood omkom.

Jeremia. 23:
1. Wee die herders wat die skape van my weide laat omkom en hulle verstrooi, spreek die HERE.
2. Daarom, so sê die HERE, die God van Israel, aangaande die herders wat my volk oppas: Julle het my skape verstrooi en hulle verdrywe en hulle nie opgesoek nie. Kyk, Ek besoek oor julle die boosheid van julle handelinge, spreek die HERE.
3. En Ek self sal die oorblyfsel van my skape versamel uit al die lande waarheen Ek hulle verdryf het; en Ek sal hulle terugbring na hulle weiveld, en hulle sal vrugbaar wees en vermenigvuldig.
4. En Ek sal herders oor hulle verwek wat hulle sal oppas; en hulle sal nie meer bevrees of verskrik wees of vermis word nie, spreek die HERE..
9. Wat die profete betref - my hart is gebreek in my binneste, my hele gebeente sidder; ek is soos 'n dronk man en soos 'n man wat deur die wyn oorweldig is, vanweë die HERE en sy heilige woorde.
10. Want die land is vol owerspelers; want die land treur weens die vloek, die weivelde van die woestyn verdor; ja, waar hulle na strewe, is sleg, en waar hulle hul krag in soek, onreg.
11. Want profeet sowel as priester is goddeloos: selfs in my huis het Ek hulle boosheid gevind, spreek die HERE.
12. Daarom sal hulle weg vir hulle wees soos glyerige plekke in die donkerheid; hulle sal neergestoot word en daarin val. Want Ek sal onheil oor hulle bring in die jaar van hulle besoeking, spreek die HERE.
13. Ek het wel by die profete van Samaria aanstootlike dinge gesien: hulle profeteer deur Baäl en verlei my volk Israel;
14. maar by die profete van Jerusalem het EK gesien wat afskuwelik is: hulle bedryf owerspel en gaan om met leuens, en hulle versterk die hande van die kwaaddoeners, sodat hulle hul nie bekeer elkeen van sy boosheid nie. Hulle het almal vir My geword soos Sodom, en sy inwoners soos Gomorra.
15. Daarom, so sê die HERE van die leërskare aangaande die profete: Kyk, Ek laat hulle wilde-als eet en laat hulle gifwater drink; want van die profete van Jerusalem het goddeloosheid in die hele land uitgegaan.
16. So sê die HERE van die leërskare: Luister nie na die woorde van die profete wat vir julle profeteer nie; hulle vervul julle met ydele verwagtinge; gesigte uit hul eie hart verkondig hulle, nie uit die mond van die HERE nie.
21. Ek het die profete nie gestuur nie, tog het hulle geloop; Ek het nie met hulle gespreek nie, tog het hulle geprofeteer.
25. Ek het gehoor wat die profete sê, wat in my Naam vals profeteer en profete is van die bedrieëry van hulle hart-
30. Daarom, kyk, Ek het dit teen die profete. Spreek die HERE, wat my woorde steel, die een van die ander.
31. Kyk, Ek het dit teen die profete, spreek die Here, wat hulle eie tong gebruik en sê: Die HERE spreek! 32. Kyk, Ek het dit teen hulle wat leuenagtige drome profeteer, spreek die HERE, en dit rondvertel en my volk verlei met hulle leuens en hulle grootpratery, terwyl Ek hulle nie gestuur en aan hulle geen bevel gegee het nie en hulle vir hierdie volk hoegenaamd geen voordeel bring nie, spreek die HERE.

Mattheus 15:11 - 14
11. Nie wat in die mond ingaan, maak die mens onrein nie; maar wat uit die mond uitgaan, dit maak die mens onrein.
12. Daarop kom sy dissipels nader en sê vir Hom: Weet u dat die Fariseërs, toe hulle die woord hoor, aanstoot geneem het?
13. Maar Hy antwoord en sê: Elke plant wat my hemelse Vader nie geplant het nie, sal ontwortel word.
14. Laat hulle staan; hulle is blinde leiers van blindes. En as 'n blinde 'n ander blinde lei, sal altwee in die sloot val.

Mattheus 16:1-12
1. En die Fariseërs en die Sadduseërs het nader gekom om Hom te versoek en het Hom om hulle 'n teken uit die hemel te laat sien.
2. Maar Hy antwoord en sê vir hulle: In die aand sê julle: Mooi weer, want die lug is rooi.
3. En in die môre: Stormweer van dag, want die lug is donkerrooi. Geveinsdes, julle weet wel om die voorkoms van die lug te onderskei, en kan julle nie die tekens van die tye onderskei nie?
4. 'n Slegte en owerspelige geslag soek na 'n teken, en geen teken sal aan hom gegee word nie, behalwe die teken van Jona, die profeet. En Hy het hulle verlaat en weggegaan.
5. En toe sy dissipels na die oorkant gegaan het, het hulle vergeet om brode saam te neem.
6. Daarop sê Jesus vir hulle: Pas op en wees op julle hoede vir die suurdeeg van die Fariseërs en die Sadduseërs.
7. En hulle het onder mekaar geredeneer en gesê: Dit is omdat ons geen brode saamgeneem het nie.
8. Maar Jesus het dit opgemerk en vir hulle gesê: Wat redeneer julle onder mekaar, kleingelowiges, dat julle geen brode saamgeneem het nie?
9. Begryp julle nog nie, en onthou julle nie die vyf brode van die vyfduisend, en hoeveel mandjiesvol julle opgetel het nie?
10. Of die sewe brode van die vierduisend, en hoeveel mandjiesvol julle opgetel het nie?
11.Hoe is dit dat julle nie begryp dat Ek nie in verband met brood vir julle gesê het om op te pas vir die suurdeeg van die Fariseërs en Sadduseërs nie?
12. Toe het hulle begryp dat Hy nie gesê het dat hulle moes oppas vir die suurdeeg van die brood nie, maar vir die leer van die Fariseërs en die Sadduseërs.


Mattheus 23
1. Toe het Jesus die skare en sy dissipels toegespreek
2. en gesê: Die skrifgeleerdes en die Farisieërs sit op die stoel van Moses.
3. Alles wat hulle dan vir julle mag sê om te onderhou, onderhou en doen dit; maar volgens hulle werke moet julle nie doen nie, want hulle praat en doen nie.
4. Want hulle bind pakke saam wat swaar en moeilik is om te dra, en sit dit op die skouers van die mense, maar self wil hulle nie met hulle vinger verroer nie.
5. En hulle doen al hul werke om deur die mense gesien te word, en hulle maak hul gedenkseëls breed en die some va hul klere groot.
6. En hulle hou van die voorste plekke by die maaltye en die voorste banke in die sinagoges
7. en die begroetinge op die markte en om deur die mense genoem te word: Rabbi, Rabbi!
. . . . .
13. Maar wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle sluit die koninkryk van die hemele toe voor die mense; want julle gaan self nie in nie, en die wat ingaan, laat julle nie toe om in te gaan nie.
14. Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle eet die huise van die weduwees op, en doen vir die skyn lang gebede. Daarom sal julle 'n swaarder oordeel ontvang.
15. Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle trek rond oor see en land om een bekeerling te maak; en as hy wat dit geword het, maar julle hom 'n kind van die hel, twee maal erger as julle self.
16. Wee julle, blinde leiers, julle wat sê: Elkeen wat sweer by die tempel - dit is niks nie; maar elkeen wat sweer by die goud van die tempel, hy is gebonde.
17. Julle dwase en blindes, want wat is meer: die goud, of die tempel wat die goud heilig?
18. En: Elkeen wat sweer by die altaar - dit is niks nie, maar elkeen wat sweer by die gawe daar bo-op, hy is gebonde.
19. Julle dwase en blindes, want wat is meer: die gawe, of die altaar wat die gawe heilig?
20. Wie dan sweer by die altaar, sweer daarby en by alles wat daarop is;
21. en wie sweer by die tempel, sweer by daarby en by Hom wat daarin woon;
22. en wie sweer by die hemel, sweer by die troon van God en by Hom wat daarop sit.
23. Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle gee tiendes van kruisement en anys en koljander en die swaarste van die wet laat julle ná: die reg en die barmhartigheid en die trou. Hierdie dinge behoort julle te doen sonder om die ander na te laat.
24. Blinde leiers, julle wat die muggie uitsif, maar die kameel insluk!
25. Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle maak die buitekant van die beker en die skottel skoon, maar binnekant is dit vol roof en onmatigheid.
26. Blinde Fariseër, maak eers die binnekant van die beker en die skottel skoon, sodat ook die buitekant daarvan skoon kan word.
27. Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle is net soos gewitte grafte wat van buite wel fraai lyk, maar van binne vol doodsbene en allerhande onreinheid en ongeregtigheid is.
28. So lyk hulle ook van buite vir die mense wel regverdig, maar van binne is julle vol geveinsdheid en ongeregtigheid.
29. Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle bou die grafte van die profete en versier die grafstene van die regverdiges;
30. en julle sê: As ons in die dae van ons vaders geleef het, sou ons geen deel met hulle gehad het aan die bloed van die profete nie.
31. Julle gee dus teen julself getuienis dat julle kinders is van die wat die profete vermoor het.
32. Maak die maat van julle vaders dan vol!
33. Slange, addergeslag, hoe sal julle die oordeel van die hel ontvlug?
....
38. Kyk, julle huis word vir julle woes gelaat.


2. CALVYN EN DIE VERBRANDING VAN MICHAEL SERVETUS
(Aangesien talle vrydenkers daagliks meer en meer inligting aangaande al hierdie sake ontdek, word studente aangeraai om self op die Internet [en in enige ensiklopedie] te soek na daardie  inligting).

Net so verbysterend, tog insiggewend, as die vrae rondom die goddelikheid van Jesus, is die polemiek rondom die leerstelling van die "Drie-eenheid", 'n leerstelling wat eers in 381GE by die Konsilie van Konstantinopel  geformuleer is, daar tot stemming gebring is, en toe deur die "kerk" as ‘n leerstelling aangeneem is.  Die leerstelling van die "Drie-eenheid" was nie deur die mense van die Nuwe Testamentiese tyd geken nie.

Gedurende die jare kort ná die Kerkhervorming het die twis daarrondom opnuut weer opgevlam. Twee rolspelers word hoofsaaklik in daardie stryd geïdentifiseer.  Die eerste is die bekende Johannes Calvyn:

Calvyn (vgl. Encyclopedia Britannica, art. "Calvin"; son of Gerard Cauvin: "The family name seems to have been written indifferently as Cauvin, Chauve, Chauvin, Calvus, and, always in the capitulary registers of Noyon as Cauuin". [of Cau'in, eintlik  Cohen].  Word daardie van opsetlik so verander en verdoesel?  Was dit vir een of ander groep belangrik dat ons Westerlinge nie weet van Calvyn se afkoms nie? ).

Johannes Calvyn was 'n voorstander van die leerstuk, nl. die Drie-eenheid, maar Michael Servetus, 'n briljante student in die regte, medies, snykunde, teologie en Hebreeus, "sterrekunde", meetkunde, wetenskap, en later priester, in Spanje, het 'n standpunt daarteen ingeneem en geglo dat daar net een God is.  Hy het hom laat "grootdoop" aangesien hy oortuig was van die "doop van die gelowige", d.w.s. ná bekering. 

Hierdie twee rolspelers ontmoet toe in Parys in 1536 waar Calvyn, soos hy self sê, vir Servetus wil reghelp met sy teologie.  Servetus wou nie van sy siening afstand doen nie, en het gevlug. 

Daar is vele intriges in die verhaal geweef, byvoorbeeld: Servetus stuur toe vir Calvyn sy manuskrip wat sy teologiese oortuigings bevat het.  Volgens Servetus, het Calvyn geweier om dit aan hom terug te gee.  Dit was vir hom en sy ondersteuners ‘n teken dat hy in gevaar was van Calvyn.  Servetus het na Geneve gegaan om met Calvyn te gesels oor hul meningsverskille, maar Calvyn het reeds voor die ontmoeting beveel dat Servetus nie lewendig uit die stad mag wegkom nie.  Hy het verder bevel gegee dat Servetus met groen hout verbrand moet word sodat hy lank kan dink oor sy sondes en die saak waaroor hy, Calvyn, so lank met hom gepleit het waarvan hy afstand moes doen!  Servetus het verneem van die gevaar en gevlug.

Aangesien hy toe nie die manuskrip van Calvyn kon terugkry nie, skryf Servetus toe die manuskrip oor en wou hy dit laat uitgee, maar dit word deur Calvyn teëgestaan (Is dit nog ‘n voorbeeld van die "vryheid" wat die kerk aan mense verleen?)  Toe word Servetus se nuwe werk in die geheim uitgegee, maar Calvyn identifiseer die handskrif en Servetus word by die Inkwisisie aangekla, sy idees is verder ondersoek en hy is by ‘n kerkdiens gearresteer!  Die hofsitting duur toe van 14 Augustus tot 27 Oktober 1553 toe hy skuldig bevind is.  Skuldig waaraan?  Skuldig dat hy anders dink oor ‘n ongesiene "God" wat nog nooit deur mense ontmoet of ondersoek is nie.  Wie van u sou kon bewys dat "God" een is of drie, en dit met twee duisend jaar se opgetekende kerkgeskiedenis tot u beskikking?  Calvyn verkies dat Servetus onthoof moet word, maar die hof besluit toe dat hy ‘n boete opgelê word en verbrand moet word!  ‘n Boete?  Voordat ons wegstap van hierdie biografiese skets van Servetus, sal dit goed wees om Britannica aan te haal:

The denial by Servetus of the tripersonality of the Godhead and the etenity of the Son, along with his anabaptism, made his system abhorrent to Catholics and Protestants alike, in spite of his intense Biblicism, his passionate devotion to the person of Christ, and his Christocentric scheme of the universe.
(Vgl. artikel Servetus, Michael)

Let op - hy was intens Bybels georienteer, ‘n passievolle volgeling van Christus, en het die heelal op ‘n Christo-sentriese wyse beskou, maar is hy veroordeel dit alles ten spyt.  Sien mens die "liefde van God" in hierdie optrede?  En as ons vandag moet oordeel oor hierdie gebeurlikhede, sal baie van ons Servetus onskuldig bevind.  Wat dan van Calvyn?  Is hy ‘n mensemoordenaar soos baie van ons mense vandag dit ag?

Wie kan sê hoe die Skepper in Sy onmeetbare samestelling is?  Drie?  Een?  Is hulle ‘n pa en ‘n ma en ‘n seun?  As daar een seun is, is daar nie ander kinders nie?  En groot-ouers?  Ooms?  Tantes?  Susters?  Die Nuwe Testament beweer Jesus het broers en susters gehad...

Die bogenoemde is maar een voorbeeld van die haat wat Christene vir mekaar dra, waaroor daar by die opening van hierdie boek gepraat is.  Haat en verskriklike dood wat daarop volg, natuurlik in "liefde" uitgedeel oor 'n interpretasie-verskil deur hulle wat vir hulleself "regverdig" voorkom. Calvyn en Servetus was albei Christene en het die Bybel as handboek gebruik, albei het die "evangelie" verkondig, albei het "in God se diens" gestaan - maar net een kon bly leef.  Die wêreld was nie groot genoeg vir altwee Christene nie.  Dit is skandelik en daardie haat word vandag steeds onder die kerke en Christene gesien en gevind.  Verskil net van iemand oor 'n leerstelling en kyk wat met u gebeur.

3. DIE INKWISISIE

Tot ongeveer 500 jaar gelede was daar eintlik net een Christelike kerkgenootskap in Wes-Europa en dit was die Rooms-Katolieke Kerk. Toe die ou Romeinse Ryk oor die eerste drie eeue van die Christelike era verbrokkel en tot niet gegaan het, het die biskop van Rome begin om mag rondom homself te versamel en het hy hom voorgeneem om die ou sogenaamde heidense ryk met 'n Heilige Ryk te vervang. Vir meer as een duisend twee honderd jaar het daardie kerk toe gepoog om "hemel op aarde" te bewerkstellig, maar ten spyte van alles wat hulle gedoen het en al die geweld wat hulle gebruik het om dit te vermag, het hulle nie daarin geslaag nie.

Daardie 1200 jaar is bekend as die "donker eeue" aangesien dit 'n tyd was waarin die gees van ons voorouers dwarsdeur Europa in totale gevangeskap gehou was.

Maar oor daardie 1200 jaar terwyl die pousdom gepoog het om die enigste kerklike instansie in die wêreld te word, was daar steeds baie Christelike splintergroepe wat hulle teen die Katolisisme in Europa verset het (sien ensiklopedie artikels: Anabaptiste, Waldensiërs, Gote ens.) en ook tientalle inheemse stamme wat nooit die "nuwe geloof uit die midde-ooste" aangeneem het nie. Al daardie groeperinge is weens hul geloofsinterpretasie vervolg en met die swaard of die brandstapel deur die "liefdevolle" Roomse Kerk vermoor.

Die Rooms-Katolieke Kerk het in daardie grusame tye 'n spesiale kantoor bedryf wat die sake van "andersdenkendes" * hanteer het, naamlik die Inkwisisie. Indien iemand 'n ander mening as die pousdom gehuldig het, of dit nou die mees gesiene persoon in Europa was, of die mees armoedige skepsel wat nie eers kon lees of skryf nie, dan moes hy voor die Inkwisisie verskyn. Dit was 'n soort "Kerklike hof" waar priesters so 'n saak verhoor het en hulle ook bepaal het of die beskuldigde as 'n "ketter" beskou moes word en, indien hy nie van standpunt wou verander nie, hy ter dood veroordeel moes word of nie.

Die metodes wat die Inkwisisie gebruik het, kan in rolprente soos Braveheart ens. gesien word. Die priesters het ten doel gehad om die "ketter" van sy sonde te reinig. Een "sonde" was byvoorbeeld om in die onderdompelingsdoop van volwassenes te glo (bv. die Anabaptiste en Waldensiërs), of om nie aan die "Drie-Eenheid" te glo nie, maar aan Een God (soos Michael Servetus), om nie aan 'n plat aarde te glo nie, maar aan 'n sferiese aarde wat om die son beweeg het, (Galileo) en vele ander sake. Sulke interpretasies was as sonde beskou aangesien dit verskil het van die pous se sieninge en hy het natuurlik as leier van daardie kerk sy siening op die Bybel gegrond.

Marteling is gebruik om die siel van die ketter van daardie en soortgelyke "sondes" te reinig en dit het skrikwekkende gruwelikhede omvat - die "rak" waar 'n persoon deur spanning gerek is totdat hy aan vyf dele geskeur het was een "reiniging"; om die tong uit te sny of om ooglede af te sny, alles natuurlik lewend - daar was geen verdowing nie en hulle sou dit ook nie gebruik het nie; om naalde onder die vinger- en toonnaels in te druk of om die naels lewend uit te trek; om die testikels met 'n spesiale tang te druk totdat hulle bars; om 'n rooi-warm yster van onder in 'n vrou of agter in 'n man in te druk; om iemand in 'n kus te plaas waar skerpgemaakte penne die liggaam al meer sou deurboor namate die deksel aan die onderste deel vasgeskroef is; om ledemate met 'n byl af te kap en dan die wond met 'n rooiwarm yster te verseël sodat die "ketter" nie doodbloei voordat die "reiniging" voltooi is nie; om met 'n oop vlam ledemate te brand totdat floute ingetree het, die "ketter" by te bring en dan weer voort te gaan; verhongering en die verbod op drinkwater; afsondering in donker putte vol honger rotte; die kats wat 'n rug rou geslaan het en enige ander manier wat daardie priesters aan kon dink wat dalk 'n "ketter" tot bekering kon bring.

Wanneer iemand dan tot ketter verklaar is, is hy gevra of hy sy siening wil terugtrek (recant) en indien nie, is hy tot die marteling oorgelewer. Indien die "ketter" se lyding vir hom onhoudbaar geraak het en hy begin het om vir genade te smeek, moes hy net sy siening terugtrek. Sou hy terugtrek, kon een van twee dinge gebeur - die ketter kon in 'n minderheid gevalle, as sy oortreding nie te ernstig was nie, vrygelaat word, of hy kon "genade" ontvang en vinnig doodgemaak word.

Wat ek en u altyd in gedagte moet hou, geagte leser, is dat die Inkwisisie 'n onderafdeling van dié sogenaamde "Kerk van Jesus" was, 'n kerk wat die leerstellings van Liefde, Genade en Vergifnis as hoofleerstellings bely het.

Dit was die metodiek van die eerste en grootste Christelike kerk om die "koninkryk van God" op aarde gevestig te kry en miljoene van ons voorouers is so vermoor. Etlike jare gelede het die huidige pous in Frankryk om verskoning gevra vir dit wat onder die Franse gebeur het (sien Franse Hugenote, St. Bartolomeüsnag).

Die martelare waarvan u gehoor het, was juis ons Westerse voorgeslagte wat gestry het om hul gewete van pouslike oorheersing vry te hou en wat toe deur daardie stelsel vermoor is, vandag moet ons versigtig wees om nie met daardie "verskoning vraery" mislei te word nie.

Twaalf honderd jaar van Roomse oorheersing is toe skielik weens 'n teologiese storm wat oor Europa losgebars het, kort geknip. (Was dit kort?) Dr. Martin Luther, die grootste figuur op geestelike terrein in byna 2000 jaar, het toe sy 95 Stellinge teen die kerkdeur van die universiteit by Wittenberg vasgespyker. Hy het met daardie daad die "vader van die Protestantisme" geword. (Ek wonder waarom ons as Protestante nie geleer word wat in daardie 95 Stellinge opgeneem is nie? Meer, ek verwonder my daaraan dat ek byna nie meer 'n Protestant ken wat weet waaroor die hele stryd gegaan het nie en verstaan waarom hy 'n Protestant is nie. Weet u?) Dit het toe 'n skeuring onder ons Europese volksgenote aldaar veroorsaak wat nou reeds vyf honderd jaar bestaan. Die Tagtigjarige oorlog was die direkte gevolg van die Kerkhervorming en was die stryd waardeur die Katolisisme eens en vir altyd die wêreld van die Protestantisme en alle ander ketters wou bevry. Vir die pousdom was die Protestantisme die versinnebeelding van suiwere kettery en die prys vir daardie vrydenkendheid was die lewens van nog meer miljoene Europese Westerlinge aan die hande van 'n religieuse stelsel wat in die midde-ooste gebore is.

Ek sê dat ons nie deur die pous se verskoning-vraery om die bos gelei moet word nie. Waarom nie? "Want ons is mos 21ste eeu mense sonder sulke outydse vooroordele en het darem al by die plek gekom, en ons predikante is lankal reeds daar, waar ons "weet" dat die pousdom nooit weer so sal optree nie en sekerlik 'n meer regverdige posisie in die samelewing ingeneem het". Is dit so?

Net soos met die "dood van kommunisme" het ek ook hierdie storie nie geglo nie, ja, en vir byna dertig jaar gewag vir die waarheid om iewers kop uit te steek en toe gebeur dit nou-die-dag in die Johannesburgse nuusblad, THE STAR (5 Sept. 2000).

"ALLE ANDER GELOWE IS NIKSWERD", sê die Pous.

Volgens daardie berig het die pousdom op daardie dag 'n verklaring uitgereik waarin beweer word dat alle ander gelowe nikswerd is en dat hulle "rituele" (doop, nagmaal, gebede) eintlik in die pad van hul aanhangers se verlossing staan. Die verklaring verdoem ruiterlik alle na-Hervorming kerkgenootskappe.

Dadelik maak u beswaar en vloek u seker die pous. Ondeurdag. Ondeurdag.

Die Aartsbiskop van Kantelberg, hoof van die Anglikaanse Kerk het ook dadelik 'n verklaring uitgereik waarin hy beweer dat sy kerk wel 'n volwaardige kerk is. Ja-ja.

Ai, hoe het 'begripstoets' op skool ons nie lam gemaak nie, dit was so vervelig gewees. Maar as ons ‘n begripstoets op hierdie hele berig doen, kom daar baie interessanthede na vore.

Die Aartsbiskop antwoord op die pous se verklaring en sê dat die pous skade aangerig het aan 'n leeftyd se "ekumeniese" werk wat gedoen is. Wat is dit? Die Wêreld Ekumeniese Beweging is 'n vergadering van Protestantse en Katolieke kerkleiers wat die breuk tussen daardie twee stelsels uit die weg wil ruim. Die doel - een wêreld kerk vir die Weste en die Westerling met die pous aan die hoof daarvan, en hulle werk is eintlik ver gevorder.

Ons kan vra watter gronde die pous vir so 'n verklaring het. Dit staan in die koerant en ek haal aan:

Ecclesiatical communities (kerkgenootskappe) that have not preserved the valid Episcopate and the genuine and integral substance of the eucharistic mystery are not churches in the proper sense.

Dit is die pous se woorde en daarin word van die belangrikste standpunte van die Kerkhervorming saamgevat.

1)         Die "Valid Episcopate" is die leer van die Apostoliese Opeenvolging. Dit is die leer dat Petrus die eerste pous was (Luther en Calvyn het dit ontken) en dat Petrus by sy dood sy "lisensie" om die "kerk van Jesus" te stig, aan sy opvolger oorhandig het en dié het dit weer aan die volgende pous gegee en so aan tot by ons dag. M.a.w., die pousdom beweer dat die Roomse Kerk die alleenreg op kerkwees besit aangesien hulle die enigste is wat daardie oorspronklike "lisensie" gekry het en wat dit oor die laaste twee millenniums van die een biskop aan die volgende een kon oorhandig het. Daardie leerstelling is natuurlik deur die pousdom geformuleer en pas hulle goed, maar ek en vele ander opregte Protestante ontken die juistheid daarvan.

Voor daar ooit 'n kerk was en voor Jesus ooit bestaan het, was daar 'n weg tot die Skepper en dit was 'n direkte weg sonder die tussenbeidetreding van priesters, predikante of skrifgeleerdes. Die eerste mens het direk voor die Skepper gestaan en het die verhouding "Skepper-mens" gehandhaaf en ek ontken dit dat die pousdom die een of ander "enigste lisensie" vir kerkwees besit.

Buitendien bevestig die geskiedenis glad nie dat Petrus ooit in Rome was nie en dus die eerste pous kon geword het nie en meer, Petrus was getroud (sien Matt. 8:14, Mark 1:30, Luk. 4:38) en as dit die geval is, dan stort die totale pouslike stelsel inmekaar aangesien hulle verkondig dat die priestery en nonne NIE mag trou nie.

Dan, ten laaste hieroor, dit skeel my min of mens hierdie twee sake, nl. die Apostoliese Opeenvolging of Petrus se verblyf in Rome uit die Bybel kan bewys of nie; feit is, die eerste is 'n leerstelling wat die pousdom vir hulleself daar gestel het en hulle bewys dit. Dit is 'n kringloop - dit is so want dit is so en daarom is dit so. Tog bly dit vir my 'n niks en om 'n leer te verkondig wat mense verbied om te trou en mense onder die indruk te bring dat die seksuele enigsins sondig is, is direk teen die Skepper se uitdruklike wil: 1) die Bybel, as mens jou nie tot iets anders kan wend nie, stel dit dat die mens "vrugbaar moet wees en die aarde moet vul" (Gen. 1:28). Dit is die opdrag van die God van die Bybel; 2) die Skepping dring daarop aan dat elke spesie homself moet bevorder en voortplant. Elke mossie, elke rooibok, elke roos en elke insek leef om sy gene vir sy nageslag aan te gee en wanneer die leier van daardie sogenaamde "enigste kerk van Jesus" dit NIE doen nie, dan verstaan hy óf nie die wet van natuurlike oorlewing nie of hy is 'n "valse herder" (1 Tim. 4:3). 'n Leerstelling wat kinders verbied, is na my mening in die hel gebore.

2.         -"the genuine and integral substance of the eucharistic mystery"

Vriende wat opreg na die waarheid soek, in hierdie sinsnede is 'n groot storie opgeneem en u kan dit nie sommer net so lees en dink dat u dit alles verstaan nie. Die pousdom leer dat alleen hulle die "eucharist" (of nagmaal) mag bedien, maar hulle "eucharist" is nie dieselfde as die van Protestantisme nie. Hulle glo in 'n "geheimenis" (mystery) naamlik dat wanneer die Roomse priester oor daardie "brood en wyn" bid, dit dan werklik die vlees en bloed van Jesus word. (Kannibalisme? En om boonop jou God te eet is voorwaar vreemd.) Ja, dit verander in die werklike vlees en bloed en alleen hulle besit die magiese mag wat daartoe in staat is. Ek ontken dat daar so iets bestaan en Luther het die Roomse skrifgeleerdes daaroor aangevat en gesê, soos 'n goeie Protestant dit sou doen, dat die brood en wyn bloot simbole van Jesus se liggaam en bloed is. Hoe het hy geredeneer? Wel, het hy gesê, toe Jesus gesê het "Ek is die deur . . ." was Hy tog nie regtig 'n deur nie. Nee, dit is tog simbolies. Dus, toe Hy gesê het: "Neem, eet. Dit is my liggaam, dit is my bloed . . ." het Luther geredeneer dat Hy dieselfde soort beeldspraak gebruik het.

Maar, geagte leser, die pous gebruik doelbewus en spesifiek die woord "mystery" (misterie / geheimenis). Die is Roomse leer dat die mag om daardie brood en wyn in die werklike bloed en vlees te verander alleen aan hulle gegee is. Nog 'n lisensie? Hulle glo dit en verklaar dan met trots dat net hulle dit besit, veral gesien in die lig daarvan dat die Protestantse kerkvaders dit openlik verwerp het, is hulle dan in elk geval die enigste wat dit het. Die pous sê dat al die ander kerke glad nie kerke is nie aangesien hulle daardie "wonderwerk" nie kan doen nie. . .

Kies u standpunt, geagte leser. Verorber u regtig u God by daardie seremonie? Moet ons enigsins voorgee dat ons dit doen?

By die interpretasie van hierdie leerstelling skeur die Katolisisme en Protestantisme uitmekaar. Dink u daar kan 'n heling tussen daardie twee groepe plaasvind? Ja, daar kan, dink hulle - en hulle werk daaraan.

Maar die koerantberig gaan verder, en dit is eintlik hierdie deel wat so skokkend is.

The declaration comes from the hardline and conservative Congregation for the Doctrine of the Faith, formerly the Inquisition. Although written by its Prefect, Cardinal Joseph Ratzinger, it has the specific aurhority of Pope John Paul II.

Het u opgelet dat die Inkwisisie hierdie verklaring uitgereik het? Dit is hulle wat die "ketters" soos hierbo beskryf is, vervolg en vermoor het.

Net so min as wat die kommunisme "dood" is, net so min het die Rooms-Katolieke Kerk hul werklike beleid verander en die enigste rede waarom hulle nie nou andersdenkendes vervolg en martel nie, is bloot te wyte aan 'n gebrek aan aardse mag, maar terwyl ons Westerlinge rugby kyk en bier drink en nooit 'n boek lees nie, is hulle besig om daardie mag te weer in plek te kry.

Lees, Westerling, lees.

4. ST. BARTOLOMEÜSNAG - 24 Augustus 1572 (met erkenning uit "Britannica").

The Massacre of St. Bartholomew

            This was the name given to the massacre of the Hugenots, which began in Paris on St. Bartholomew's Day, Aug. 24, 1572. The initiative for the crimes rests with Catherine de Medici. Disquieted by the growing inifluence of Admiral Coligny, who against her wishes was endeavouring to draw Charles IX into a war with Spain, she resolved to have him assassinated. The attempt failed, however, and Catherine then determined to massacre all the Hugenot leaders.
            After holding a council with the Catholic leaders, including the Duke of Anjou, Henry of Guise, the Marshal de Tavannes, the Duke of Nevers, and Rene de Birague, the keeper of the seals, she persuaded the king that the massacre was a measure of public safety, and on the evening of Aug. 23 succeeded in wringing authorization from him.
            The massacre began early on Sunday morning, and continued in Paris till Sept. 17. Once let loose, it was impossible to restrain the populace. From Paris the massacre spread to the provinces till Oct. 3. The Duc de Longueville in Picardy, Chabot-Charny (son of Admiral Chabot) at Dijon, the Comte de Matignon (1525-97) in Normandy and other provincial governors refused to authorize the massacres. Francois Hotman estimates the number killed in the whole of France at 50,000. Catherine de Medici received the congratulations of all the Catholic powers, and Pope Gregory XIII commanded bonfires to be lighted and a medal to be struck.

Let op:
1) om 50,000 of meer andersdenkendes dood te maak word beskou as om die "openbare vrede" te beveilig, terwyl geen onrus vanuit Hugenote kringe gestook was nie;
2) die pous en ander Roomse leiers het hul seën vir die bloedbad gegee, alhoewel die huidige pous op 'n toer na Frankryk daarvoor om verskoning gevra het;
3) hulle het die dood van u en my mense met vure en medaljes gevier.


5. LYS VAN APOKRIEWE BOEKE
Nuwe Testamentiese Apokriewe en Ander Geskrifte

1              Apokrifon van Jakobus
2              Apokrifon van Johannes
3              Apostoliese Tradisie
4              Arabiese Kindheidsverhale
5              Boek van Thomas Die “Contender”
6              Brief aan Laodicense
7              Brief van Barnabas
8              Brief van Christus
9              Brief van Christus aan Petrus & Paulus
10            Brief van Clemens aan Jakobus
11            Brief van Clemens I
12            Brief van Clemens II
13            Brief van Herodes aan Pilatus
14            Brief van Paulus aan Laodisense
15            Brief van Paulus aan Seneca
16            Brief van Petrus aan Filippus
17            Brief van Pilatus aan Herodes
18            Brief van die Geseënde Eugnostus
19            Christus En Abgarus
20            Dialoog van die Heiland
21            Didache
22            Die Mees Verhewe Vreemdeling
23            Dood van Pilatus
24            Eksegese van die Siel
25            Evangelie volgens Egiptenaars
26            Evangelie volgens Hebreërs
27            Evangelie aan Die Egiptenaars
28            Evangelie aan Die Hebreërs
29            Evangelie van Andreas
30            Evangelie van Apelles
31            Evangelie van Bartholomeus
32            Evangelie van Basilides
33            Evangelie van Cerinthus
34            Evangelie van Die Egiptenaars
35            Evangelie van Die Volmaakte Lewe
36            Evangelie van Encratites
37            Evangelie van Eva
38            Evangelie van Filippus
39            Evangelie van Judas
40            Evangelie van Judas Iskariot
41            Evangelie van Marcion
42            Evangelie van Maria
43            Evangelie van Merinthus
44            Evangelie van Nasareers
45            Evangelie van Nikodemus
46            Evangelie van Petrus
47            Evangelie van Pilatus
48            Evangelie van Pseudo‑Mattheus
49            Evangelie van Scythianus
50            Evangelie van Thaddeus
51            Evangelie van Thomas
52            Evangelie van Titan
53            Evangelie van Twaalf Apostels
54            Evangelie van Valentinus
55            Evangelie van Waarheid
56            Evangelie van Die Ebioniete
57            Evangelie van die Geboorte van Maria
58            Gedagtes van die Groot Mag
59            Geheime Evangelie van Markus
60            Gesaghebbende Leringe
61            Geskiedenis van Josef die Timmerman
62            Geskrif van Bartholomeus
63            Getuienis van Waarheid
64            Handelinge van Andreas
65            Handelinge van Johannes
66            Handelinge van Paulus I
67            Handelinge van Paulus II
68            Handelinge van Paulus III
69            Handelinge van Paulus En Thecla
70            Handelinge van Petrus
71            Handelinge van Petrus I
72            Handelinge van Petrus II
73            Handelinge van Petrus III
74            Handelinge van Petrus IV
75            Handelinge van Pilatus
76            Handelinge van Thomas
77            Heilige Boek van die Groot Onsigbare Gees
78            Herder van Hermas ‑ Visioene
79            Herder van Hermas II ‑ Bevele
80            Herder van Hermas III ‑ Gelykenisse
81            Hypostasis van die Archons
82            Ignatius aan Antiochië
83            Ignatius aan Efesiërs
84            Ignatius aan Filadelfiërs
85            Ignatius aan Filippi
86            Ignatius aan Hero
87            Ignatius aan Magnesiërs
88            Ignatius aan Maria van Cassobola
89            Ignatius aan Polikarp
90            Ignatius aan Romeine
91            Ignatius aan Smirniërs
92            Ignatius aan Tarsus
93            Ignatius aan Tralliërs
94            “Infancy I”
95            “Infancy II”
96            Interpretasie van Die Kennis
97            Invloed van Demone Op Die Siel
98            Korinthiërs III
99            Leringe V Silvanus
100          Ontslaping van die Heilige Moeder van God
101          Openbaring Gewy aan Pistis‑Sophia
103          Openbaring II van Jakobus
104          Openbaring van Dositheus (Drie Pilare)
105          Openbaring van Adam aan Set
106          Openbaring van Cerinthus
107          Openbaring van Johannes (Ander een?)
108          Openbaring van Messos
109          Openbaring van Paulus
110          Openbaring van Petrus
111          Openbaring van Petrus (Nog een)
112          Openbaring van Set
113          Openbaring van Thomas
114          Opneming van Maria
115          Oxyrhinchus 1 (Fragm: Ev van Thomas)
116          Oxyrhinchus 654 (Fragm: Ev van Thomas)
117          Oxyrhinchus 655 (Fragm: Ev van Thomas)
118          Paradosis van Pilatus
119          Pistia Sophia
120          Polikarp aan Filippense
121          Proto‑evangelie van Jakobus
122          Sophia Jesu Christi
123          Verhandeling Oor Die Kosmos
124          Verhandeling Oor Johannes Die Doper
125          Verlore Evangelie van Petrus
126          Verslag van Pilatus
127          Verslag van Pontius Pilatus
128          Zoroaster se Waarheidsgesprek
129          Tobias
130          Judit
131          Ester (toevoegings)
132          Makkabeërs 1
133          Makkabeërs 2
134          Wysheid van Salomo
135          Wysheid van Sirag
136          Barug en brief van Jeremia
137          Daniël (toevoegings



6. MOORDE IN WICHITA (insluitende die van 'n student van die teologie)

This news report was sent out over the Internet. Forward it to all interested parties. It would be better if the address you received it from, is removed from the top of the e-mail.

UNREPORTED BLACK ON WHITE MASS MURDERS IN WICHITA, KANSAS, USA.

Friends,

Do you see what is happening in our politically correct democracy. Please let our Boer friends know about this monstrous cover-up.
Sincerely,
Randolph Williams.

Unreported Black on White Mass Murders In Wichita, Kansas
Thursday, 4 Jan 2001  07:45.

Wondering why this has been suppressed and why we heard nary a peep of this anywhere except on our own Internet News. Welcome to the new millennium.

Wichita Eagle's (local newspaper) number is 316-268-6614. Please join me in calling them this Tuesday morning and demand full disclosure and accountability!

Thank You.

Subject: Mass Murder In Wichita
Saturday, December 30, 2000 5:41 PM

Dear Friends;
Just out of curiosity, did you know the details of a mass murder which recently occurred in Wichita? If not, here are a few of the details. Let me give you a very specific example of why it is so important to be able to communicate with the people. It's also an example of the enormous power of the communications media to influence the perceptions and therefore the attitudes and opinions and behavior of the public, for good or for evil.

Just two weeks ago I heard a very brief snippet of news on the CNN Headline News program that I watch for at least ten minutes every day. The news announcer mentioned that the second quadruple murder in just eight days had taken place in Wichita, Kansas,and that the police had two suspects in custody. And that was it - no details and no pictures. I thought that certainly there would be details and pictures on later news reports. But in the following days there was no further mention of the quadruple murders in Wichita. And, as I said, I watch the CNN Headline News by satellite every day, in fact, often twice a day, once in the morning and once in the evening.

Now, cynic that I am, that sort of behavior by the news media owned mainly by the Jewish people, always makes me suspicious, especially the fact that there were no pictures, no faces of victims or murderers, on the most widely watched television news program in the country. Two quadruple murders in a week in a Midwestern town the size of Wichita, and CNN has nothing to say about it? That's equivalent to two massacres of 40 people each in Chicago in a week.

You know what I thought? I was immediately suspicious that there must be something Politically incorrect about those murders, some racial angle, perhaps, that the Jewish media bosses had decided we didn't need to be told about. So I asked some of my people to see what they could find out from Wichita-area news sources. And within a couple of days I had a stack of news reports on my desk from the local newspaper, the Wichita Eagle, and I also had photographs of the victims and of the murderers. And then I understood why the Jewish media bosses in New York had decided to keep Americans outside the area around Wichita from knowing about the murders, why they had decided to keep telling us, over and over and over again, about the latest dispute over dimpled ballots in Florida, rather than telling us about the terrible things that happened on a cold night in Wichita just a few days ago, not just terrible, but also terribly important. So I'll tell you what happened.

On the evening of December 14, five young people, three men and two women, were together in a Wichita house. One of the young women, Suzanne Muller, was a Wichita State University student. Two of the people in the house were high school teachers; they were 26-year-old Jason Befort and his 25-year-old fiance. The other two young men, Bradley Heyka and Aaron Sander, were friends of Befort and shared the house with him. Sander, 29 years old, was preparing to become a priest. He and Suzanne Muller were dating.

All five of the young people in the house that evening were clean-cut, clean-living, all-American types. At about 11.00 PM two Black males suddenly showed up at the door with a pistol and forced their way into the house. They led all five of the Whites out of the house and drove them away in two vehicles. One of the vehicles was Jason Befort's new pickup. The Blacks drove them around for several hours, stopping at several automatic teller machines, where they forced the Whites to withdraw money.

At about 02.00 AM Friday the Blacks drove to a snow-covered soccer field outside Wichita. There the Blacks made the White women undress, and then both Blacks took turns raping the two White women. When they had finished, they made all five Whites kneel in the snow in a line, then went down the line and shot each of them in the back of the head. After that the two Blacks drove back to the house where Befort, Heyke, and Sander had lived and ransacked it, stealing television sets, a VCR, and other personal belongings of the victims. Before they left they killed Befort's pet dog.

One of their victims was not dead, however. Befort's 25-year-old fiance regained consciousness shortly after the Blacks drove away from the soccer field. Despite having been shot in the back of the head, she ran naked through the snow in the sub-freezing night for a mile, until she found a house where a White couple lived who let her in when she pounded on the door and cried for help.

She was able to describe the Black rapists and killers and their vehicle to the police, and both were arrested a few hours later. The two are brothers, and both have long criminal records. They are typical lowlife Blacks, one with dreadlocks and the other with his hair in corn rows. One was released from jail just a few days before the killings.

That's the story that the media bosses decided didn't merit national coverage.

And it wasn't just CNN that killed the story. I spoke to several people who watch the news regularly on other networks, and no one had heard about the Wichita murders. I'm not surprised. That's just the way it is with Black-on-White crime, no matter how atrocious. The media bosses simply don't want any information going out to the White public which might cause any of us to question the wisdom or the rightness of the continued multi-culturalizing of America, or which might cause any of us to realize that we're under attack and need to think about protecting ourselves.

I don't know who is responsible for the following quote. It is a quote which pays attention to a nasty and harsh reality of life; but I think it needs to be read and kept in mind -

"When it becomes absolutely necessary, if a man is unwilling to put a gun to the head of another and pull the trigger, he gives up his moral, intellectual right to exist".

Yes, it is ugly; but until it is read carefully and fully understood, White Men are going to continue kneeling in the snow to await a bullet through the back of their heads while just a few feet away, their girl friend is being raped before having a bullet put through her head also.

I tried to put this all in one place so that it can be easily sent to many people by forwarding. The murderers of these people were, you guessed it, black. Had these been white on black crimes, rather than the ten times more frequent black on white crimes, we would have all heard the sordid details 100 times the first day after discovery.

This is enough for us! I have been keeping track of this subject for a few years now and this kind of thing is happening at an ever increasing and epidemic rate. As you will see, law enforcement authorities continue to be too cowardly to call these "hate crimes" out of fear of the black community and potential retaliation from treasonous groups such as the Southern Poverty Law Center, The Anti-Defamation League, and the ACLU. However, it is quite clear to all but fools that these are indeed hate and racially based crimes.

As is so often the case with Negroid murderers, it is not enough to rob their victims, but to kill as well. And when white females are captured, they must also be brutally and violently raped. Men who allow such treatment of their women without determined efforts against the perpetrators are not men at all.

We have a legal system. Demand that this case be handled and covered in exactly the same manner as would be the case had the victims been black.

The Wichita Eagle's number is 316-268-6614. Please join me in calling them this Tuesday morning and demand full disclosure and accountability!
Sincerely,
Robert and Heather Clark
Saturday, December 16, 2000


BROTHERS HELD IN DEATH
By Hurst Laviana, Deb Gruver And Tim Potter

The Wichita Eagle

Four people were shot to death early Friday and a fifth was critically wounded during a crime spree that began as a home robbery in far east Wichita. The victims were all shot in the back of the head while kneeling in the snow.

Jason Befort planned to propose next week. Heyka was rising at Koch Industries; Sander was to be a priest. Heather Muller's life was filled with music.

BRUTAL ORDEAL A TALE OF SURVIVOR'S COURAGE.
Four people were shot to death early Friday and a fifth was critically wounded during a crime spree that began as a home robbery in far east Wichita. The victims were all shot in the back or head. Less than 10 hours after the bodies were found, police had two Dodge City brothers in custody.

Robert Lee said the victims, three men and a woman in their 20s, were found in a field near 29th Street North and Greenwich Road shortly before 3 a.m. The survivor, a 25-year-old woman, made her way to a house a mile from the shooting scene and asked a resident to call 911 at 2:37 a.m.

Police said the five were abducted during a robbery at a home at 12727 Birchwood Drive, near 13th Street and 127th Street East, where the three men lived. The surviving woman said the five were taken to ATMs near 21st Street and Webb Road, then to a soccer field just west of 29th Street North, where the women were raped. The victims were ordered to kneel and were then shot.

"It's too early to speculate on motive", Lee said. "It could be a home robbery with an abduction".

The shootings marked the second quadruple-homicide in Wichita in eight days. Four young people were found shot to death Dec. 7 in a home at 1144 N. Erie Ave. Two suspects in that case have been charged with capital murder. Before that crime, the city had gone 27 years without a quadruple homicide. "We should all be saddened and outraged", Mayor Bob Knight said at a City Hall news conference to discuss the recent homicides. "But we cannot let those feelings turn into a sense of hopelessness, despair and fear. Now, more than ever, we as a community need to pull together and restate our resolve to keep our community safe for all citizens".

Police on Friday night booked Reginald Dexter Carr Jr., 23, and his brother Jonathan Carr, 20, into the Sedgwick County Jail in connection with the killings.

Both men were being held on suspicion of five counts of aggravated robbery, five counts of aggravated kidnapping, four counts of first-degree murder and one count of attempted first-degree murder. No bond had been set.

Reginald Carr has been on parole since March following convictions in Ford County for drugs, theft, aggravated battery and obstructing the legal process, according to Kansas Department of Corrections records.

Wichita Police Chief Norman Williams said the homicides were a top priority for his officers. "We have committed an enormous amount of resources to ensure these individuals who committed these crimes are brought to justice", he said.

The dead were identified as Heather Suzanne Muller, 25, a Wichita State University student; Jason Wayne Befort, 26, an Augusta High School teacher; Bradley C. Heyka, 27, a Koch Industries employee; and Aaron Daniel Sander, 29, a former Koch employee who was planning to become a priest.

Lee said detectives were trying to determine whether either suspect had ties to any of the victims. Heyka used to live in Dodge City. Police said they were not ruling out any motives or theories in the case - including the possibility that the shootings were related to the Monday night shooting of a 55-year-old woman critically wounded outside her home near Central Avenue and Rock Road.

"I think we always have to look at these things", Deputy Chief Terri Moses said when asked about a connection.

THE CHRONOLOGY OF EVENTS
Lee said detectives don't know when the crime spree began, but friends of some of the victims said Thursday night began as a routine evening. Muller was at a meeting at the Newman Center at Wichita State until 8 p.m., when she drove to the house to see Sander, whom she had been dating.

The woman who survived, who was Befort's fiance, also was visiting the home. The surviving woman told investigators that the intruders forced their way inside the home about 11 p.m. Thursday. When the intruders left, police said, they took all five victims and Befort's 1999 Dodge Dakota pickup. It is unclear whether another vehicle was used.

The surviving woman said the five were taken at gunpoint to at least two banks near 21st Street and Webb Road and forced to withdraw money from ATMs. Lee said detectives were trying to find out whether the cameras on the ATMs could confirm that the suspects or victims were there.

After leaving the banks, the woman said, the suspects forced the victims to go to Greenwich Road. At 29th North and Greenwich, she said, they turned west and followed a road that leads to a soccer complex just east of Jabara Airport.

After each victim was shot, the men left, apparently thinking all five were dead. But the 25-year-old woman managed to get up. She said she checked the pulses of the four other victims, but only Befort's heart was beating. The woman, who was unclothed, then walked about a mile through the snow to a home in the 2400 block of Regency Lakes Court. A resident of the home called 911 at 2:37 a.m. The first paramedics arrived at the scene minutes later. At 2:59 a.m., Emergency Medical Service paramedics announced that all four victims were dead.

Shortly after 5:30 a.m., paramedics apparently detected signs of life in one of the victims and asked for an ambulance. The person, identified by police as a male, was taken to Wesley Medical Center and later pronounced dead. It was not clear why the victim wasn't immediately taken to the hospital.

Early Friday morning, police began searching for Befort's silver pickup. By sunrise, the truck's tag number was being broadcast in radio and television newscasts. About 7:30 a.m., detectives received the first big break in the case when someone reported that the truck was parked outside the Windsor at Woodgate apartments at 5400 E. 21st St.

Officers sealed off the area and arrested the first suspect inside one of the buildings at the complex. Throughout the morning, police searched for a Plymouth Fury that was registered to an acquaintance of the second suspect. The car was found about 12:20 p.m. parked in the 1500 block of North Pennsylvania Avenue. As officers converged on the area, a man bolted from the house. He was tackled by officers and arrested after a short foot chase that ended on North Hydraulic Avenue.

John Evans, who lives next door to the house where the car was found, said he had been following news reports about the case when police suddenly descended on his block. "That's too close", he said.

Throughout the afternoon, crime scene tape surrounded a snowy field where the bodies were found. Police at one point filled trash containers with snow taken from the scene in the hopes that
evidence would remain after the snow melted.

During his afternoon news conference, Knight said he and the Wichita City Council wanted to extend their condolences to the families of all victims of the two quadruple homicides, as well as relatives of the 55-year-old woman shot Monday night.

"We have lost eight very important citizens in the last two weeks, and it's heartbreaking" Knight said. "I don't understand how human beings can treat each other this way". "Still", he said, "Wichitans should not let the multiple killings shake their confidence in the city's safety. This community is not going to be defeated by savage acts like this"; he said. "I hope what we don't have is a fanning of hysteria".

Knight also credited police for their "extraordinary" response to the killings, and he thanked residents for providing the tips that helped police find suspects in both cases.

In Augusta, high school officials cancelled all weekend athletic activities in respect for Befort, an Augusta High School science teacher and athletics coach.

Crisis counselors were on hand to talk with students, but the school stayed open, superintendent James Markos said.

Contributing: Alan Bjerga, Alex Branch, Stan Finger, Deb Gruver, Art Garcia, Novelda Sommers, Ron Sylvester, Roy Wenzl and Associated Press

Let wel: 1) die jong man wat predikant wou word, is NIE deur YHWH-god gewaarsku om nie daardie aand by die huis te wees nie, ook nie om die ander te waarsku nie. 2) hy oorleef ook nie om die verhaal te vertel nie, maar 'n meisie oorleef wat nie predikant wou word nie.  Die bittere waarheid is dat YHWH, die god van die Bybel, nie in staat is om mense te beskerm van die hel en pyn wat hulle in hierdie lewe tref nie.

Kortom - baie mense getuig van die wonderwerke wat met hulle gebeur het.  Iemand is wonderbaarlik gered uit die bek van die dood toe hulle in ‘n motorongeluk was.  Dit is nie ‘n wonderwerk nie.  Dit is net die wette van die natuur wat ter sprake was.  As iemand ‘n motorongeluk oorleef het, dan was hy nie genoeg beseer om aan daardie beserings te beswyk nie. As hy gesterf het in die ongeluk, dan was hy genoeg beseer om te beswyk aan die beserings en dit het niks te make met die ingryping van "God" al dan nie.  Die feit is - die Oneindige Skepper wat die heelal in stand hou, gryp nie in by ons doen en late nie.

As iemand kanker het maar in ‘n hospitaal nie daaraan sterf nie, dan is dit nie ‘n wonderwerk en toegeskryf aan die ingryping van God nie.  Dit is weer bloot net die Wette van die Natuur.  As daardie persoon nie sterf aan die kanker nie, dan was hy nie op daardie stadium siek genoeg om daaraan te sterf nie.  As hy gesterf het, dan was dit nie God se wil nie, of die nie-ingryping van God nie - nee - net dat die persoon siek genoeg was om te sterf van kanker.  Dit was die Natuur se tyd.



7. CREATIONISM - GOD’S GIFT TO THE IGNORANT

uit: The Times, (Review ‑ Ideas), London, 21 May 2005, bl. 6:


THEY MISQUOTE SCIENTISTS AND TWIST EVIDENCE – ALL IN THE NAME OF DIVINE TRUTH

CREATIONISM: GOD’S GIFT TO THE IGNORANT

As the Religious Right tries to ban the teaching of evolution in Kansas, RICHARD DAWKINS speaks up for scientific logic

            Science feeds on mystery. As my colleague Matt Ridley has put it: “Most scientists are bored by what they have already discovered. It is ignorance that drives them on.” Science mines ignorance. Mystery – that which we don’t yet know, that which we don’t yet understand – is the mother lode that scientists seek out. Mystics exult in mystery and want it to stay mysterious. Scientists exult in mystery for a very different reason: it gives them something to do.
            Admissions of ignorance and mystification are vital to good science. It is therefore galling to say the least, when enemies of science turn those constructive admissions around and abuse them for political advantage. Worse, it threatens the enterprise of science itself. This is exactly the effect that creationism or “intelligent design theory” (ID) is having, especially because its propagandists are slick, superficially plausible and, above all, well financed. ID, by the way, is not a new form of creationism. It simply is creationism disguised, for political reasons, under a new name.
            It isn’t even safe for a scientist to express temporary doubt as a rhetorical device before going on to dispel it.
            “To suppose that the eye with all its inimitable contrivances for adjusting the focus to different distances, for admitting different amounts of light, and for the correction of spherical and chromatic aberration, could have been formed by natural selection, seems, I freely confess, absurd in the highest degree.” You will find this sentence of Charles Darwin immediately quoted again and again by creationists. They never quote what follows. Darwin immediately went on to confound his initial incredulity. Others have built on his foundation, and the eye is today a showpiece of the gradual, cumulative evolution of an almost perfect illusion of design. The relevant chapter of my Climbing Mount Improbable is called “The fortyfold Path to Enlightenment” in honour of the fact that, far from being difficult to evolve, the eye has evolved at least 40 times independently around the animal kingdom.
            The distinguished Harvard geneticist Richard Lewontin is widely quoted as saying that organisms “appear to have been carefully and artfully designed”. Again, this was a rhetorical preliminary to explaining how the powerful illusion of design actually comes about by natural selection. The isolated quotation strips out the implied emphasis on “appear to”, leaving exactly what a simple‑mindedly pious audience – in Kansas, for instance – wants to hear.
            The deceitful misquoting of scientists to suit an anti‑scientific agenda ranks among the many unchristian habit of fundamentalist authors. But such Telling Lies for God (the book title of the splendidly pugnacious Australian geologist, Ian Plimer) is not the most serious problem. There is a more important point to be made, and it goes to the philosophical heart of creationism.
             
The standard methodology of creationists is to find some phenomenon in nature which Darwinism cannot readily explain. Darwin said: “if it could be demonstrated that any complex organ existed which could not possibly have been formed by numerous, successive, slight modifications, my theory would absolutely break down.” Creationists mine ignorance and uncertainty in order to abuse his challenge. “Bet you can’t tell me how elbow joint of the lesser spotted weasel frog evolved by slow, gradual degrees?” If the scientist fails to give an immediate and comprehensive answer, a default conclusion is drawn: “Right, then, the alternative theory, intelligent design wins by default”.
            Notice the biased logic: if theory A fails in some particular, theory B must be right! Notice too, how the creationist ploy undermines the scientist’s rejoicing in uncertainty. Today’s scientist in America dare not say: “Hm, interesting point. I wonder how the weasel frog’s ancestors did evolve their elbow joint. I’ll have to go to the university library and take a look”. No, the moment a scientist said something like that the default conclusion would become a headline in a creationist pamphlet: Weasel frog could only have been designed by God”.
            I once introduced a chapter on the so‑called Cambrian Explosion with the words: “It is as though the fossils were planted there without any evolutionary history”. Again, this was a rhetorical overture, intended to whet the reader’s appetite for the explanation. Inevitably, my remark was gleefully quoted out of context. Creationists adore “gaps” in the fossil record.
            Many evolutionary transitions are elegantly documented by more of less continuous series of changing intermediate fossils. Some are not, and these are the famous “gaps”. Michael Shermer has wittily pointed out that if a new fossil discover neatly bisects a “gap”, the creationist will declare that there are now tow gaps! Note yet again the use of a default. If there are no fossils to document a postulated evolutionary transition, the assumption is that there was no evolutionary transition: God must have intervened.
            The creationists’ fondness for “gaps” in the fossil record is a metaphor for their love of gaps in knowledge generally. Gaps, by default, are filled by God. You don’t know how the nerve impulse works? Good! You don’t understand how memories are laid down in the brain? Excellent! Is photosynthesis a bafflingly complex process? Wonderful! Please don’t go to work on the problem, just give up, and appeal to God. Dear scientist, don’t work on your mysteries. Bring us your mysteries for we can use them. Don’t squander precious ignorance by researching it away. Ignorance is God’s gift to Kansas.

Richard Dawkins, FRS, is the Charles Simonyi Professor of the Public Understanding of Science, at Oxford University. His latest book is The Ancestor’s Tale.

8. SPREUKE VAN THOMAS ALVA EDISON

1.         My mind is incapable of conceiving such a thing as a soul. I may be in error, and man may have a soul; but I simply do not believe it. [Thomas Edison, Do We Live Again?]

2.         All Bibles are man‑made. [Thomas Edison]

3.         So far as religion of the day is concerned, it is a damned fake... Religion is all bunk. [Thomas Edison]

4.         I have never seen the slightest scientific proof of the religious theories of heaven and hell, of future life for individuals, or of a personal God. [Thomas Alva Edison, Columbian Magazine]

5.         I do not believe that any type of religion should ever be introduced into the public schools of the United States. [Thomas Edison]

6.         To those seaching for truth ‑ not the truth of dogma and darkness but the truth brought by reason, search, examination, and inquiry, discipline is required. For faith, as well intentioned as it may be, must be built on facts, not fiction ‑ faith in fiction is a damnable false hope. [Thomas Edison]

7.         I cannot believe in the immortality of the soul... No, all this talk of an existence beyond the grave is wrong. It is born of our tenacity of life ‑ our desire to go on living ‑ our dread of coming to an end. [Thomas Edison, quoted in 2000 Years of Disbelief, Famous People with the Courage to Doubt by James A. Haught, Prometheus Books, 1996]

8.         The great trouble is that the preachers get the children from six to seven years of age and then it is almost impossible to do anything with them. [Thomas Edison, quoted by Joseph Lewis from a personal conversation.]

9.         What fools. [Thomas Edison, commenting on he spectacle of hundreds of thousands making a pilgrimage to the grave of an obscure priest in Massachusetts, in the hope of effecting miraculous cures, quoted by Joseph Lewis from a personal conversation.]

10.       Incurably religious, that is the best way to describe the [a] mental condition of so many people. [Thomas Edison, quoted by Joseph Lewis from a personal conversation.]

11.       It is the best book ever written on the subject. There is nothing like it! [Thomas Edison on Thomas Paine's The Age of Reason, quoted by Joseph Lewis from a personal conversation.]

  
Wat kan ons doen?
            Maak voorsiening vir u eie oudag.


No comments:

Post a Comment