1. protesoptogte met predikante
vooraan en rooi-vlag agter hulle.
2. Proff Johan Heyns, Tjaart
van der Walt, Jimmy Loader, Peter Storey en ander
3. Kruis teen Suikerbosrand en
by Victorian Centre
4. Kerk - "Die beste
nuus".
5. Klip - "Jesus is the
answer..."
6. Koerant uitknipsel -
"Cross of Love in Pioneer Park", uit Southern Courier, 13 April, 2000
7. 'n Moslemvrou, met net haar
oë wat uitsteek en soms nie eers dit nie. (volksvreemd)
8. Heilige plekke Lourdes en
Jerusalem - niks heilig daar nie.
9. Elsburg kerk met drie kruise
en tuingraf
10. Jood met yarmulka (volksvreemd)
11. Pous met yarmulka ens (volksvreemd)
12. ongetroude priesters en nonne (volksvreemd)
13. Koerantberig oor heilige klip in Natal waar Maria nou weer in die
klip gesien kan word.
14. Gemeente in Pretoria - "Jesus het regtig opgestaan".
BYLAE
1. SKRIFGEDEELTES OOR VALSE EN SLEGTE HERDERS (oftewel, PREDIKANTE en
GEESTELIKE LEIERS)
Esegiël. 34
2.
Mensekind, profeteer teen die herders van Israel; profeteer en sê vir hulle, die herders: So spreek die Here
HERE: Wee die herders van Israel wat aan hulleself
weiding verskaf! Moet die herders nie die skape laat wei nie? Julle eet die vet
en beklee julle met die wol; julle slag die vettes, maar die skape laat julle
nie wei nie?
3.
Julle eet die vet en beklee julle met die wol; julle slag die vettes, maar die
skape laat julle nie wei nie;
4.
julle versterk die swakkes nie en maak die siekes nie gesond nie en die wat
gewond is, verbind julle nie en wat weggedryf is, bring julle nie terug nie en
wat verlore is, soek julle nie; maar met strengheid heers julle oor hulle en
met hardheid.
5.
So het hulle dan verstrooid geraak, omdat daar geen herder was nie; en hulle
het die voedsel geword vir al die wilde diere van die veld en het verstrooid
geraak.
6.
My skape dwaal rond op al die berge en op al die hoë heuwels; ja, oor die hele
oppervlakte van die aarde is my skape verstrooi, sonder dat iemand na hulle vra
of hulle soek.
7.
Daarom, o herders, hoor die woord van die Here;
8.
So waar as Ek leef, spreek die Here HERE,
gewis, omdat my skape 'n prooi geword het en my skape as voedsel gedien het van
al die wilde diere van die veld, omdat daar geen herder was nie, en my herders
na my skape nie vra nie; en die herders aan hulleself weiding verskaf, maar my
skape nie laat wei nie -
9.
daarom, o herders, hoor die woord van die Here!
10.
So sê die Here HERE: Kyk, Ek het
dit teen die herders! En Ek sal my skape van hulle hand eis en maak dat hulle
geen skape meer oppas nie, sodat die herders aan hulleself nie meer weiding sal
verskaf nie; en Ek sal my skape uit hulle mond uitruk , sodat dit hulle nie as
voedsel sal dien nie.
11.
Want so sê die Here HERE:
Kyk, hier is Ek, en Ek sal na my skape vra en vir hulle sorg.
12.
Soos 'n herder vir sy trop skape sorg op die dag as hy onder sy verspreide
skape is, so sal Ek vir my skape sorg; en Ek sal hulle red uit al die plekke
waarheen hulle verstrooi is, op die dag van wolke en donkerheid.
13.
En Ek sal hulle uitlei uit die volke en versamel uit die lande en hulle bring
in hul land; en Ek sal hulle laat wei op die berge van Israel, in die klowe en
in al die bewoonbare plekke van die land.
14.
Op 'n goeie weiveld sal Ek hulle laat wei, en op die hoë berge van Israel sal
hulle weiplek wees. Daar sal hulle lê op 'n goeie plek en wei in 'n geil
weiveld op die berge van Israel.
15.
Ek self sal my skape oppas, en Ek self sal hulle laat lê en rus, spreek die
Here HERE.
16.
Die wat verlore is, sal Ek soek, en wat weggedryf is, sal Ek terugbring, en wat
gewond is, sal Ek verbind, en die siekes sal Ek versterk; maar die vettes en
die sterkes sal Ek verdelg: Ek sal hulle oppas soos dit reg is.
17.
En wat julle aangaan, my skape, so sê die Here HERE,
kyk, Ek sal oordeel tussen skape en skape, die ramme en die bokramme.
18.
Is dit vir julle nie genoeg dat julle die goeie weiveld afwei nie? En moet
julle die orige van jul weiveld met jul pote vertrap? En moet julle die helder
water drink, terwyl julle die wat oorbly, met jul pote troebel maak?
19.
En moet my skape afwei wat met julle pote vertrap is, en drink wat met julle
pote troebel gemaak is?
20.
Daarom, so sê die Here HERE
vir hulle: Kyk, hier is Ek, en Ek sal oordeel tussen die vet skape en die maer
skape.
21.
Omdat julle al die swakkes met skof en skouer wegdruk en met julle horings
stoot, totdat julle hulle uitgejaag het,
22.
daarom sal Ek my skape red, sodat hulle nie meer 'n prooi sal wees nie; en Ek
sal oordeel tussen skape en skape.
23.
En Ek sal een enkele herder oor hulle verwek, en hy sal hulle laat wei, naamlik
my kneg Dawid; hy sal hulle laat wei, en hy sal vir hulle 'n herder wees.
24.
Ek Ek, die Here, Ek sal vir hulle 'n God wees, en my kneg Dawid 'n vors in
hulle midde. Ek, die Here, het dit gespreek.
25.
En Ek sal 'n verbond van vrede met hulle sluit en die wilde diere uit die land
laat verdwyn; en hulle sal veilig bly in die woestyn en slaap in die bosse.
26.
En Ek sal hulle en die plekke rondom my heuwel tot 'n seën maak en die
stortreën laat val op sy tyd; stortreëns van seën sal dit wees.
27.
En die bome van die veld sal hulle vrugte gee, en die land sal sy opbrings geen
en hulle sal veilig wees in hul land; en hulle sal weet dat Ek die Here is as
Ek hulle jukskeie stukkend breek en hulle red uit die hand van die wat hulle
diensbaar gemaak het.
28.
En hulle sal nie meer 'n prooi vir die nasies wees nie, en die wilde diere van
die land sal hulle nie opeet nie; maar hulle sal veilig woon sonder dat iemand
hulle verskrik.
29.
En Ek sal vir hulle plante van naam verwek, sodat hulle nie meer deur
hongersnood in die land weggeruk sal word nie en die smaad van die nasies nie
meer sal dra nie.
30.
Maar hulle sal weet dat Ek, die Here hulle God, met hulle is, en dat hulle, die
huis van Israel, my volk is, spreek die Here HERE.
31.
En julle is my skape, die skape van my weide; julle is mense, Ek is julle God,
spreek die Here HERE.
Miga
3
1.
Verder het ek gesê : Hoor tog, o hoofde van Jakob en owerstes van die huis van
Israel! Betaam dit julle nie om die reg te ken nie?
2.
Haters van wat goed is, en liefhebbers van wat sleg is, wat die vel van die
mense aftrek en hulle vleis van hul gebeente;
3.
en wat die vlees van my volk eet en hulle vel van hulle afslag; ook hulle
gebeente verbrysel en hulle aan stukke kap soos vleis in 'n pot en soos vleis
in 'n pan.
4.
Dan sal hulle die HERE aanroep, en
Hy sal hulle nie antwoord nie, maar Hy sal sy aangesig in die tyd vir hulle
verberg, omdat hulle verkeerde dinge gedoen het.
5.
So sê die Here aangaande die profete wat my volk verlei, wat as hulle maar iets
het om met hulle tande te byt, vrede verkondig; maar teen hom wat niks het om
in hulle monde te steek nie, verklaar hulle 'n heilige oorlog.
6.
Daarom sal die nag word vir julle, sonder 'n gesig, en duister vir julle,
sonder waarsêery; ja, die son sal oor die profete ondergaan , en die dag oor
hulle verduister word.
7.
En die sieners sal beskaamd staan, en die waarsêers sal bloos, en hulle almal
sal die baard bedek, omdat daar geen antwoord van God kom nie.
8.
Ek daarenteen is vol krag, met die Gees van die HERE,
en reg en heldemoed, om aan Jakob sy oortreding te verkondig en aan Israel sy
sonde.
9.
Hoor tog dit, hoofde van die huis van Jakob en owerstes van die huis van
Israel! Hulle wat van die reg 'n afsku het, en al wat reg is, verdraai;
10.
julle wat Sion bou met bloed en Jerusalem met onreg!
11.
Sy hoofde spreek vonnisse uit vir 'n geskenk, en sy priesters gee onderrig vir
loon, en sy profete is waarsêers vir geld. Nogtans steun hulle op die Here en
sê: Is die Here nie in ons midde nie? Geen onheil sal ons wedervaar nie!
12.
Daarom sal Sion om hulle ontwil soos 'n land omgeploeg en Jerusalem puinhope
word en die tempelberg bosrante.
Jesaja.
56
9.
Al julle wilde diere van die veld, kom eet! Al julle wilde diere in die bos!
10.
Hulle wagte is almal blind, hulle merk niks nie; hulle is almal stom honde wat
nie kan blaf nie; wat dromerig lê, lief is om te sluimer.
11.
En die honde is gulsig, hulle ken geen versadiging nie; en herders is hulle wat
nie weet om op te merk nie; almal loop hulle eie pad, elkeen na sy onregverdige
wins, almal saam.
12.
Kom, sê hulle, laat ek wyn gaan haal, en laat ons sterk drank drink, en die dag
van môre sal wees soos vandag, buitengewoon groot!
Jeremia
14
13.
Toe sê ek: Ag, Here HERE,
kyk, die profete sê vir hulle: Julle sal geen swaard sien en geen hongersnood
hê nie; maar Ek sal julle 'n duursame vrede gee in hierdie plek.
14.
En die HERE het vir my gesê: Die profete profeteer vals in my
Naam; Ek het hulle nie gestuur en hulle geen bevel gegee en met hulle nie
gespreek nie; hulle profeteer vir julle 'n leuengesig en nietige waarsêery en
bedrieëry van hulle hart.
15.
Daarom, so spreek die HERE:
Aangaande die profete wat profeteer in my Naam sonder dat EK hulle gestuur het,
en wat sê: Daar sal geen swaard of hongersnood in hierdie land wees nie - dié
profete sal deur die swaard en die hongersnood omkom.
Jeremia.
23:
1.
Wee die herders wat die skape van my weide laat omkom en hulle verstrooi,
spreek die HERE.
2.
Daarom, so sê die HERE, die God van
Israel, aangaande die herders wat my volk oppas: Julle het my skape verstrooi
en hulle verdrywe en hulle nie opgesoek nie. Kyk, Ek besoek oor julle die
boosheid van julle handelinge, spreek die HERE.
3.
En Ek self sal die oorblyfsel van my skape versamel uit al die lande waarheen
Ek hulle verdryf het; en Ek sal hulle terugbring na hulle weiveld, en hulle sal
vrugbaar wees en vermenigvuldig.
4.
En Ek sal herders oor hulle verwek wat hulle sal oppas; en hulle sal nie meer
bevrees of verskrik wees of vermis word nie, spreek die HERE..
9.
Wat die profete betref - my hart is gebreek in my binneste, my hele gebeente
sidder; ek is soos 'n dronk man en soos 'n man wat deur die wyn oorweldig is,
vanweë die HERE en sy heilige woorde.
10.
Want die land is vol owerspelers; want die land treur weens die vloek, die
weivelde van die woestyn verdor; ja, waar hulle na strewe, is sleg, en waar
hulle hul krag in soek, onreg.
11.
Want profeet sowel as priester is goddeloos: selfs in my huis het Ek hulle
boosheid gevind, spreek die HERE.
12.
Daarom sal hulle weg vir hulle wees soos glyerige plekke in die donkerheid;
hulle sal neergestoot word en daarin val. Want Ek sal onheil oor hulle bring in
die jaar van hulle besoeking, spreek die HERE.
13.
Ek het wel by die profete van Samaria aanstootlike dinge gesien: hulle
profeteer deur Baäl en verlei my volk Israel;
14.
maar by die profete van Jerusalem het EK gesien wat afskuwelik is: hulle bedryf
owerspel en gaan om met leuens, en hulle versterk die hande van die
kwaaddoeners, sodat hulle hul nie bekeer elkeen van sy boosheid nie. Hulle het
almal vir My geword soos Sodom, en sy inwoners soos Gomorra.
15.
Daarom, so sê die HERE van die
leërskare aangaande die profete: Kyk, Ek laat hulle wilde-als eet en laat hulle
gifwater drink; want van die profete van Jerusalem het goddeloosheid in die
hele land uitgegaan.
16.
So sê die HERE van die leërskare: Luister nie na die woorde van die
profete wat vir julle profeteer nie; hulle vervul julle met ydele verwagtinge;
gesigte uit hul eie hart verkondig hulle, nie uit die mond van die HERE nie.
21.
Ek het die profete nie gestuur nie, tog het hulle geloop; Ek het nie met hulle
gespreek nie, tog het hulle geprofeteer.
25.
Ek het gehoor wat die profete sê, wat in my Naam vals profeteer en profete is
van die bedrieëry van hulle hart-
30.
Daarom, kyk, Ek het dit teen die profete. Spreek die HERE,
wat my woorde steel, die een van die ander.
31.
Kyk, Ek het dit teen die profete, spreek die Here, wat hulle eie tong gebruik
en sê: Die HERE
spreek! 32. Kyk, Ek het dit teen hulle wat leuenagtige
drome profeteer, spreek die HERE,
en dit rondvertel en my volk verlei met hulle leuens en hulle grootpratery,
terwyl Ek hulle nie gestuur en aan hulle geen bevel gegee het nie en hulle vir
hierdie volk hoegenaamd geen voordeel bring nie, spreek die HERE.
Mattheus
15:11 - 14
11.
Nie wat in die mond ingaan, maak die mens onrein nie; maar wat uit die mond
uitgaan, dit maak die mens onrein.
12.
Daarop kom sy dissipels nader en sê vir Hom: Weet u dat die Fariseërs, toe
hulle die woord hoor, aanstoot geneem het?
13.
Maar Hy antwoord en sê: Elke plant wat my hemelse Vader nie geplant het nie,
sal ontwortel word.
14.
Laat hulle staan; hulle is blinde leiers van blindes. En as 'n blinde 'n ander
blinde lei, sal altwee in die sloot val.
Mattheus
16:1-12
1.
En die Fariseërs en die Sadduseërs het nader gekom om Hom te versoek en het Hom
om hulle 'n teken uit die hemel te laat sien.
2.
Maar Hy antwoord en sê vir hulle: In die aand sê julle: Mooi weer, want die lug
is rooi.
3.
En in die môre: Stormweer van dag, want die lug is donkerrooi. Geveinsdes,
julle weet wel om die voorkoms van die lug te onderskei, en kan julle nie die
tekens van die tye onderskei nie?
4.
'n Slegte en owerspelige geslag soek na 'n teken, en geen teken sal aan hom
gegee word nie, behalwe die teken van Jona, die profeet. En Hy het hulle
verlaat en weggegaan.
5.
En toe sy dissipels na die oorkant gegaan het, het hulle vergeet om brode saam
te neem.
6.
Daarop sê Jesus vir hulle: Pas op en wees op julle hoede vir die suurdeeg van
die Fariseërs en die Sadduseërs.
7.
En hulle het onder mekaar geredeneer en gesê: Dit is omdat ons geen brode
saamgeneem het nie.
8.
Maar Jesus het dit opgemerk en vir hulle gesê: Wat redeneer julle onder mekaar,
kleingelowiges, dat julle geen brode saamgeneem het nie?
9.
Begryp julle nog nie, en onthou julle nie die vyf brode van die vyfduisend, en
hoeveel mandjiesvol julle opgetel het nie?
10.
Of die sewe brode van die vierduisend, en hoeveel mandjiesvol julle opgetel het
nie?
11.Hoe
is dit dat julle nie begryp dat Ek nie in verband met brood vir julle gesê het
om op te pas vir die suurdeeg van die Fariseërs en Sadduseërs nie?
12.
Toe het hulle begryp dat Hy nie gesê het dat hulle moes oppas vir die suurdeeg
van die brood nie, maar vir die leer van die Fariseërs en die Sadduseërs.
Mattheus
23
1.
Toe het Jesus die skare en sy dissipels toegespreek
2.
en gesê: Die skrifgeleerdes en die Farisieërs sit op die stoel van Moses.
3.
Alles wat hulle dan vir julle mag sê om te onderhou, onderhou en doen dit; maar
volgens hulle werke moet julle nie doen nie, want hulle praat en doen nie.
4.
Want hulle bind pakke saam wat swaar en moeilik is om te dra, en sit dit op die
skouers van die mense, maar self wil hulle nie met hulle vinger verroer nie.
5.
En hulle doen al hul werke om deur die mense gesien te word, en hulle maak hul
gedenkseëls breed en die some va hul klere groot.
6.
En hulle hou van die voorste plekke by die maaltye en die voorste banke in die
sinagoges
7.
en die begroetinge op die markte en om deur die mense genoem te word: Rabbi,
Rabbi!
.
. . . .
13.
Maar wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle sluit die
koninkryk van die hemele toe voor die mense; want julle gaan self nie in nie,
en die wat ingaan, laat julle nie toe om in te gaan nie.
14.
Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle eet die huise
van die weduwees op, en doen vir die skyn lang gebede. Daarom sal julle 'n
swaarder oordeel ontvang.
15.
Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle trek rond oor
see en land om een bekeerling te maak; en as hy wat dit geword het, maar julle
hom 'n kind van die hel, twee maal erger as julle self.
16.
Wee julle, blinde leiers, julle wat sê: Elkeen wat sweer by die tempel - dit is
niks nie; maar elkeen wat sweer by die goud van die tempel, hy is gebonde.
17.
Julle dwase en blindes, want wat is meer: die goud, of die tempel wat die goud
heilig?
18.
En: Elkeen wat sweer by die altaar - dit is niks nie, maar elkeen wat sweer by
die gawe daar bo-op, hy is gebonde.
19.
Julle dwase en blindes, want wat is meer: die gawe, of die altaar wat die gawe
heilig?
20.
Wie dan sweer by die altaar, sweer daarby en by alles wat daarop is;
21.
en wie sweer by die tempel, sweer by daarby en by Hom wat daarin woon;
22.
en wie sweer by die hemel, sweer by die troon van God en by Hom wat daarop sit.
23.
Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle gee tiendes van
kruisement en anys en koljander en die swaarste van die wet laat julle ná: die
reg en die barmhartigheid en die trou. Hierdie dinge behoort julle te doen
sonder om die ander na te laat.
24.
Blinde leiers, julle wat die muggie uitsif, maar die kameel insluk!
25.
Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle maak die
buitekant van die beker en die skottel skoon, maar binnekant is dit vol roof en
onmatigheid.
26.
Blinde Fariseër, maak eers die binnekant van die beker en die skottel skoon,
sodat ook die buitekant daarvan skoon kan word.
27.
Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle is net soos
gewitte grafte wat van buite wel fraai lyk, maar van binne vol doodsbene en
allerhande onreinheid en ongeregtigheid is.
28.
So lyk hulle ook van buite vir die mense wel regverdig, maar van binne is julle
vol geveinsdheid en ongeregtigheid.
29.
Wee julle, skrifgeleerdes en Fariseërs, geveinsdes, want julle bou die grafte
van die profete en versier die grafstene van die regverdiges;
30.
en julle sê: As ons in die dae van ons vaders geleef het, sou ons geen deel met
hulle gehad het aan die bloed van die profete nie.
31.
Julle gee dus teen julself getuienis dat julle kinders is van die wat die
profete vermoor het.
32.
Maak die maat van julle vaders dan vol!
33.
Slange, addergeslag, hoe sal julle die oordeel van die hel ontvlug?
....
38.
Kyk, julle huis word vir julle woes gelaat.
2. CALVYN EN DIE
VERBRANDING VAN MICHAEL SERVETUS
(Aangesien talle
vrydenkers daagliks meer en meer inligting aangaande al hierdie sake ontdek,
word studente aangeraai om self op die Internet [en in enige ensiklopedie] te
soek na daardie inligting).
Net so
verbysterend, tog insiggewend, as die vrae rondom die goddelikheid van Jesus,
is die polemiek rondom die leerstelling van die "Drie-eenheid", 'n
leerstelling wat eers in 381GE by die Konsilie van Konstantinopel geformuleer is, daar tot stemming gebring is,
en toe deur die "kerk" as ‘n leerstelling aangeneem is. Die leerstelling van die
"Drie-eenheid" was nie deur die mense van die Nuwe Testamentiese tyd
geken nie.
Gedurende die
jare kort ná die Kerkhervorming het die twis daarrondom opnuut weer opgevlam.
Twee rolspelers word hoofsaaklik in daardie stryd geïdentifiseer. Die eerste is die bekende Johannes Calvyn:
Calvyn (vgl. Encyclopedia
Britannica, art. "Calvin"; son of Gerard
Cauvin:
"The family name seems to have been written indifferently as
Cauvin, Chauve, Chauvin, Calvus, and, always in the capitulary registers of
Noyon as Cauuin". [of Cau'in, eintlik
Cohen]. Word daardie van opsetlik
so verander en verdoesel? Was dit vir
een of ander groep belangrik dat ons Westerlinge nie weet van Calvyn se
afkoms nie? ).
Johannes Calvyn
was 'n voorstander van die leerstuk, nl. die Drie-eenheid, maar Michael
Servetus, 'n briljante student in die regte, medies, snykunde, teologie
en Hebreeus, "sterrekunde", meetkunde, wetenskap, en later priester,
in Spanje, het 'n standpunt daarteen ingeneem en geglo dat daar net een God
is. Hy het hom laat
"grootdoop" aangesien hy oortuig was van die "doop van die
gelowige", d.w.s. ná bekering.
Hierdie twee
rolspelers ontmoet toe in Parys in 1536 waar Calvyn, soos hy self sê, vir
Servetus wil reghelp met sy teologie.
Servetus wou nie van sy siening afstand doen nie, en het gevlug.
Daar is vele
intriges in die verhaal geweef, byvoorbeeld: Servetus stuur toe vir Calvyn sy
manuskrip wat sy teologiese oortuigings bevat het. Volgens Servetus, het Calvyn geweier om dit
aan hom terug te gee. Dit was vir hom en
sy ondersteuners ‘n teken dat hy in gevaar was van Calvyn. Servetus het na Geneve gegaan om met Calvyn
te gesels oor hul meningsverskille, maar Calvyn het reeds voor die ontmoeting
beveel dat Servetus nie lewendig uit die stad mag wegkom nie. Hy het verder bevel gegee dat Servetus met
groen hout verbrand moet word sodat hy lank kan dink oor sy sondes en die saak
waaroor hy, Calvyn, so lank met hom gepleit het waarvan hy afstand moes
doen! Servetus het verneem van die
gevaar en gevlug.
Aangesien hy toe
nie die manuskrip van Calvyn kon terugkry nie, skryf Servetus toe die manuskrip
oor en wou hy dit laat uitgee, maar dit word deur Calvyn teëgestaan (Is dit nog
‘n voorbeeld van die "vryheid" wat die kerk aan mense verleen?) Toe word Servetus se nuwe werk in die geheim
uitgegee, maar Calvyn identifiseer die handskrif en Servetus word by die Inkwisisie
aangekla, sy idees is verder ondersoek en hy is by ‘n kerkdiens
gearresteer! Die hofsitting duur toe van
14 Augustus tot 27 Oktober 1553 toe hy skuldig bevind is. Skuldig waaraan? Skuldig dat hy anders dink oor ‘n ongesiene
"God" wat nog nooit deur mense ontmoet of ondersoek is nie. Wie van u sou kon bewys dat "God"
een is of drie, en dit met twee duisend jaar se opgetekende kerkgeskiedenis tot
u beskikking? Calvyn verkies dat
Servetus onthoof moet word, maar die hof besluit toe dat hy ‘n boete opgelê
word en verbrand moet word! ‘n Boete? Voordat ons wegstap van hierdie biografiese
skets van Servetus, sal dit goed wees om Britannica aan te haal:
The
denial by Servetus of the tripersonality of the Godhead and the etenity of the
Son, along with his anabaptism, made his system abhorrent to Catholics and
Protestants alike, in spite of his intense Biblicism, his passionate
devotion to the person of Christ, and his Christocentric scheme of the universe.
(Vgl. artikel Servetus, Michael)
Let op - hy was
intens Bybels georienteer, ‘n passievolle volgeling van Christus, en het die
heelal op ‘n Christo-sentriese wyse beskou, maar is hy veroordeel dit alles ten
spyt. Sien mens die "liefde van
God" in hierdie optrede? En as ons
vandag moet oordeel oor hierdie gebeurlikhede, sal baie van ons Servetus
onskuldig bevind. Wat dan van
Calvyn? Is hy ‘n mensemoordenaar soos
baie van ons mense vandag dit ag?
Wie kan sê hoe
die Skepper in Sy onmeetbare samestelling is?
Drie? Een? Is hulle ‘n pa en ‘n ma en ‘n seun? As daar een seun is, is daar nie ander
kinders nie? En groot-ouers? Ooms?
Tantes? Susters? Die Nuwe Testament beweer Jesus het broers en
susters gehad...
Die bogenoemde is
maar een voorbeeld van die haat wat Christene vir mekaar dra, waaroor daar by
die opening van hierdie boek gepraat is.
Haat en verskriklike dood wat daarop volg, natuurlik in
"liefde" uitgedeel oor 'n interpretasie-verskil deur hulle wat
vir hulleself "regverdig" voorkom. Calvyn en Servetus was albei
Christene en het die Bybel as handboek gebruik, albei het die "evangelie"
verkondig, albei het "in God se diens" gestaan - maar net een kon bly
leef. Die wêreld was nie groot genoeg
vir altwee Christene nie. Dit is
skandelik en daardie haat word vandag steeds onder die kerke en Christene
gesien en gevind. Verskil net van iemand
oor 'n leerstelling en kyk wat met u gebeur.
3. DIE INKWISISIE
Tot ongeveer 500
jaar gelede was daar eintlik net een Christelike kerkgenootskap in Wes-Europa
en dit was die Rooms-Katolieke Kerk. Toe die ou Romeinse Ryk oor die eerste
drie eeue van die Christelike era verbrokkel en tot niet gegaan het, het die
biskop van Rome begin om mag rondom homself te versamel en het hy hom
voorgeneem om die ou sogenaamde heidense ryk met 'n Heilige Ryk te vervang. Vir
meer as een duisend twee honderd jaar het daardie kerk toe gepoog om
"hemel op aarde" te bewerkstellig, maar ten spyte van alles wat hulle
gedoen het en al die geweld wat hulle gebruik het om dit te vermag, het hulle
nie daarin geslaag nie.
Daardie 1200 jaar
is bekend as die "donker eeue" aangesien dit 'n tyd was waarin die
gees van ons voorouers dwarsdeur Europa in totale gevangeskap gehou was.
Maar oor daardie
1200 jaar terwyl die pousdom gepoog het om die enigste kerklike instansie in
die wêreld te word, was daar steeds baie Christelike splintergroepe wat hulle
teen die Katolisisme in Europa verset het (sien ensiklopedie artikels:
Anabaptiste, Waldensiërs, Gote ens.) en ook tientalle inheemse stamme wat nooit
die "nuwe geloof uit die midde-ooste" aangeneem het nie. Al daardie
groeperinge is weens hul geloofsinterpretasie vervolg en met die swaard
of die brandstapel deur die "liefdevolle" Roomse Kerk vermoor.
Die
Rooms-Katolieke Kerk het in daardie grusame tye 'n spesiale kantoor bedryf wat
die sake van "andersdenkendes" * hanteer het, naamlik die Inkwisisie.
Indien iemand 'n ander mening as die pousdom gehuldig het, of dit nou die mees
gesiene persoon in Europa was, of die mees armoedige skepsel wat nie eers kon
lees of skryf nie, dan moes hy voor die Inkwisisie verskyn. Dit was 'n soort "Kerklike
hof" waar priesters so 'n saak verhoor het en hulle ook bepaal het of die
beskuldigde as 'n "ketter" beskou moes word en, indien hy nie van
standpunt wou verander nie, hy ter dood veroordeel moes word of nie.
Die metodes wat
die Inkwisisie gebruik het, kan in rolprente soos Braveheart ens. gesien word.
Die priesters het ten doel gehad om die "ketter" van sy sonde te
reinig. Een "sonde" was byvoorbeeld om in die onderdompelingsdoop van
volwassenes te glo (bv. die Anabaptiste en Waldensiërs), of om nie aan die
"Drie-Eenheid" te glo nie, maar aan Een God (soos Michael Servetus),
om nie aan 'n plat aarde te glo nie, maar aan 'n sferiese aarde wat om die son
beweeg het, (Galileo) en vele ander sake. Sulke interpretasies was as
sonde beskou aangesien dit verskil het van die pous se sieninge en hy het
natuurlik as leier van daardie kerk sy siening op die Bybel gegrond.
Marteling is
gebruik om die siel van die ketter van daardie en soortgelyke
"sondes" te reinig en dit het skrikwekkende gruwelikhede omvat - die
"rak" waar 'n persoon deur spanning gerek is totdat hy aan vyf dele
geskeur het was een "reiniging"; om die tong uit te sny of om ooglede
af te sny, alles natuurlik lewend - daar was geen verdowing nie en hulle sou
dit ook nie gebruik het nie; om naalde onder die vinger- en toonnaels in te
druk of om die naels lewend uit te trek; om die testikels met 'n spesiale tang
te druk totdat hulle bars; om 'n rooi-warm yster van onder in 'n vrou of agter
in 'n man in te druk; om iemand in 'n kus te plaas waar skerpgemaakte penne die
liggaam al meer sou deurboor namate die deksel aan die onderste deel
vasgeskroef is; om ledemate met 'n byl af te kap en dan die wond met 'n
rooiwarm yster te verseël sodat die "ketter" nie doodbloei voordat
die "reiniging" voltooi is nie; om met 'n oop vlam ledemate te brand
totdat floute ingetree het, die "ketter" by te bring en dan weer
voort te gaan; verhongering en die verbod op drinkwater; afsondering in donker
putte vol honger rotte; die kats wat 'n rug rou geslaan het en enige ander
manier wat daardie priesters aan kon dink wat dalk 'n "ketter" tot
bekering kon bring.
Wanneer iemand
dan tot ketter verklaar is, is hy gevra of hy sy siening wil terugtrek (recant)
en indien nie, is hy tot die marteling oorgelewer. Indien die "ketter"
se lyding vir hom onhoudbaar geraak het en hy begin het om vir genade te smeek,
moes hy net sy siening terugtrek. Sou hy terugtrek, kon een van twee dinge
gebeur - die ketter kon in 'n minderheid gevalle, as sy oortreding nie te
ernstig was nie, vrygelaat word, of hy kon "genade" ontvang en vinnig
doodgemaak word.
Wat ek en u altyd
in gedagte moet hou, geagte leser, is dat die Inkwisisie 'n onderafdeling van
dié sogenaamde "Kerk van Jesus" was, 'n kerk wat die leerstellings
van Liefde, Genade en Vergifnis as hoofleerstellings bely het.
Dit was die
metodiek van die eerste en grootste Christelike kerk om die "koninkryk van
God" op aarde gevestig te kry en miljoene van ons voorouers is so vermoor.
Etlike jare gelede het die huidige pous in Frankryk om verskoning gevra vir dit
wat onder die Franse gebeur het (sien Franse Hugenote, St. Bartolomeüsnag).
Die martelare
waarvan u gehoor het, was juis ons Westerse voorgeslagte wat gestry het om hul
gewete van pouslike oorheersing vry te hou en wat toe deur daardie stelsel
vermoor is, vandag moet ons versigtig wees om nie met daardie "verskoning
vraery" mislei te word nie.
Twaalf honderd
jaar van Roomse oorheersing is toe skielik weens 'n teologiese storm wat oor
Europa losgebars het, kort geknip. (Was dit kort?) Dr. Martin Luther, die
grootste figuur op geestelike terrein in byna 2000 jaar, het toe sy 95
Stellinge teen die kerkdeur van die universiteit by Wittenberg vasgespyker. Hy
het met daardie daad die "vader van die Protestantisme" geword. (Ek
wonder waarom ons as Protestante nie geleer word wat in daardie 95 Stellinge
opgeneem is nie? Meer, ek verwonder my daaraan dat ek byna nie meer 'n
Protestant ken wat weet waaroor die hele stryd gegaan het nie en verstaan
waarom hy 'n Protestant is nie. Weet u?) Dit het toe 'n skeuring onder ons
Europese volksgenote aldaar veroorsaak wat nou reeds vyf honderd jaar bestaan.
Die Tagtigjarige oorlog was die direkte gevolg van die Kerkhervorming en was
die stryd waardeur die Katolisisme eens en vir altyd die wêreld van die Protestantisme
en alle ander ketters wou bevry. Vir die pousdom was die Protestantisme die
versinnebeelding van suiwere kettery en die prys vir daardie vrydenkendheid was
die lewens van nog meer miljoene Europese Westerlinge aan die hande van 'n
religieuse stelsel wat in die midde-ooste gebore is.
Ek sê dat ons nie
deur die pous se verskoning-vraery om die bos gelei moet word nie. Waarom nie?
"Want ons is mos 21ste eeu mense sonder sulke outydse vooroordele en het
darem al by die plek gekom, en ons predikante is lankal reeds daar, waar ons
"weet" dat die pousdom nooit weer so sal optree nie en sekerlik 'n
meer regverdige posisie in die samelewing ingeneem het". Is dit so?
Net soos met die
"dood van kommunisme" het ek ook hierdie storie nie geglo nie, ja, en
vir byna dertig jaar gewag vir die waarheid om iewers kop uit te steek en toe
gebeur dit nou-die-dag in die Johannesburgse nuusblad, THE STAR (5 Sept.
2000).
"ALLE ANDER GELOWE IS NIKSWERD", sê die Pous.
Volgens daardie
berig het die pousdom op daardie dag 'n verklaring uitgereik waarin beweer word
dat alle ander gelowe nikswerd is en dat hulle "rituele" (doop,
nagmaal, gebede) eintlik in die pad van hul aanhangers se verlossing staan. Die
verklaring verdoem ruiterlik alle na-Hervorming kerkgenootskappe.
Dadelik maak u
beswaar en vloek u seker die pous. Ondeurdag. Ondeurdag.
Die Aartsbiskop
van Kantelberg, hoof van die Anglikaanse Kerk het ook dadelik 'n verklaring
uitgereik waarin hy beweer dat sy kerk wel 'n volwaardige kerk is. Ja-ja.
Ai, hoe het 'begripstoets'
op skool ons nie lam gemaak nie, dit was so vervelig gewees. Maar as ons ‘n
begripstoets op hierdie hele berig doen, kom daar baie interessanthede na vore.
Die Aartsbiskop
antwoord op die pous se verklaring en sê dat die pous skade aangerig het aan 'n
leeftyd se "ekumeniese" werk wat gedoen is. Wat is dit? Die Wêreld
Ekumeniese Beweging is 'n vergadering van Protestantse en Katolieke kerkleiers
wat die breuk tussen daardie twee stelsels uit die weg wil ruim. Die doel - een
wêreld kerk vir die Weste en die Westerling met die pous aan die hoof daarvan,
en hulle werk is eintlik ver gevorder.
Ons kan vra
watter gronde die pous vir so 'n verklaring het. Dit staan in die koerant en ek
haal aan:
Ecclesiatical
communities (kerkgenootskappe)
that have not preserved the valid Episcopate and the genuine and integral
substance of the eucharistic mystery are not churches in the proper sense.
Dit is die pous
se woorde en daarin word van die belangrikste standpunte van die Kerkhervorming
saamgevat.
1) Die "Valid Episcopate" is die
leer van die Apostoliese Opeenvolging. Dit is die leer dat Petrus die eerste
pous was (Luther en Calvyn het dit ontken) en dat Petrus by sy dood sy
"lisensie" om die "kerk van Jesus" te stig, aan sy opvolger
oorhandig het en dié het dit weer aan die volgende pous gegee en so aan tot by
ons dag. M.a.w., die pousdom beweer dat die Roomse Kerk die alleenreg op
kerkwees besit aangesien hulle die enigste is wat daardie oorspronklike
"lisensie" gekry het en wat dit oor die laaste twee millenniums van
die een biskop aan die volgende een kon oorhandig het. Daardie leerstelling is
natuurlik deur die pousdom geformuleer en pas hulle goed, maar ek en vele ander
opregte Protestante ontken die juistheid daarvan.
Voor daar ooit 'n
kerk was en voor Jesus ooit bestaan het, was daar 'n weg tot die Skepper en dit
was 'n direkte weg sonder die tussenbeidetreding van priesters, predikante of
skrifgeleerdes. Die eerste mens het direk voor die Skepper gestaan en het die
verhouding "Skepper-mens" gehandhaaf en ek ontken dit dat die pousdom
die een of ander "enigste lisensie" vir kerkwees besit.
Buitendien
bevestig die geskiedenis glad nie dat Petrus ooit in Rome was nie en dus die
eerste pous kon geword het nie en meer, Petrus was getroud (sien Matt. 8:14,
Mark 1:30, Luk. 4:38) en as dit die geval is, dan stort die totale pouslike
stelsel inmekaar aangesien hulle verkondig dat die priestery en nonne NIE mag
trou nie.
Dan, ten laaste
hieroor, dit skeel my min of mens hierdie twee sake, nl. die Apostoliese
Opeenvolging of Petrus se verblyf in Rome uit die Bybel kan bewys of nie; feit
is, die eerste is 'n leerstelling wat die pousdom vir hulleself daar gestel het
en hulle bewys dit. Dit is 'n kringloop - dit is so want dit is so en daarom is
dit so. Tog bly dit vir my 'n niks en om 'n leer te verkondig wat mense verbied
om te trou en mense onder die indruk te bring dat die seksuele enigsins sondig
is, is direk teen die Skepper se uitdruklike wil: 1) die Bybel, as mens jou nie
tot iets anders kan wend nie, stel dit dat die mens "vrugbaar moet wees en
die aarde moet vul" (Gen. 1:28). Dit is die opdrag van die God van die
Bybel; 2) die Skepping dring daarop aan dat elke spesie homself moet bevorder
en voortplant. Elke mossie, elke rooibok, elke roos en elke insek leef om sy
gene vir sy nageslag aan te gee en wanneer die leier van daardie sogenaamde
"enigste kerk van Jesus" dit NIE doen nie, dan verstaan hy óf nie die
wet van natuurlike oorlewing nie of hy is 'n "valse herder" (1 Tim.
4:3). 'n Leerstelling wat kinders verbied, is na my mening in die hel gebore.
2. -"the
genuine and integral substance of the eucharistic mystery"
Vriende wat opreg
na die waarheid soek, in hierdie sinsnede is 'n groot storie opgeneem en u kan
dit nie sommer net so lees en dink dat u dit alles verstaan nie. Die pousdom
leer dat alleen hulle die "eucharist" (of nagmaal) mag bedien, maar
hulle "eucharist" is nie dieselfde as die van Protestantisme nie.
Hulle glo in 'n "geheimenis" (mystery) naamlik dat wanneer die Roomse
priester oor daardie "brood en wyn" bid, dit dan werklik die
vlees en bloed van Jesus word. (Kannibalisme? En om boonop jou God te eet is
voorwaar vreemd.) Ja, dit verander in die werklike vlees en bloed en alleen
hulle besit die magiese mag wat daartoe in staat is. Ek ontken dat daar so iets
bestaan en Luther het die Roomse skrifgeleerdes daaroor aangevat en gesê, soos
'n goeie Protestant dit sou doen, dat die brood en wyn bloot simbole van Jesus
se liggaam en bloed is. Hoe het hy geredeneer? Wel, het hy gesê, toe Jesus gesê
het "Ek is die deur . . ." was Hy tog nie regtig 'n deur nie. Nee,
dit is tog simbolies. Dus, toe Hy gesê het: "Neem, eet. Dit is my liggaam,
dit is my bloed . . ." het Luther geredeneer dat Hy dieselfde soort
beeldspraak gebruik het.
Maar, geagte
leser, die pous gebruik doelbewus en spesifiek die woord "mystery"
(misterie / geheimenis). Die is Roomse leer dat die mag om daardie brood en wyn
in die werklike bloed en vlees te verander alleen aan hulle gegee is. Nog 'n
lisensie? Hulle glo dit en verklaar dan met trots dat net hulle dit besit,
veral gesien in die lig daarvan dat die Protestantse kerkvaders dit openlik
verwerp het, is hulle dan in elk geval die enigste wat dit het. Die pous sê dat
al die ander kerke glad nie kerke is nie aangesien hulle daardie
"wonderwerk" nie kan doen nie. . .
Kies u standpunt,
geagte leser. Verorber u regtig u God by daardie seremonie? Moet ons enigsins
voorgee dat ons dit doen?
By die interpretasie
van hierdie leerstelling skeur die Katolisisme en Protestantisme uitmekaar.
Dink u daar kan 'n heling tussen daardie twee groepe plaasvind? Ja, daar kan,
dink hulle - en hulle werk daaraan.
Maar die
koerantberig gaan verder, en dit is eintlik hierdie deel wat so skokkend is.
The
declaration comes from the hardline and conservative Congregation for the
Doctrine of the Faith, formerly the Inquisition. Although written by its
Prefect, Cardinal Joseph Ratzinger, it has the specific aurhority of Pope John
Paul II.
Het u opgelet dat
die Inkwisisie hierdie verklaring uitgereik het? Dit is hulle wat die
"ketters" soos hierbo beskryf is, vervolg en vermoor het.
Net so min as wat
die kommunisme "dood" is, net so min het die Rooms-Katolieke Kerk hul
werklike beleid verander en die enigste rede waarom hulle nie nou andersdenkendes
vervolg en martel nie, is bloot te wyte aan 'n gebrek aan aardse mag, maar
terwyl ons Westerlinge rugby kyk en bier drink en nooit 'n boek lees nie, is
hulle besig om daardie mag te weer in plek te kry.
Lees, Westerling,
lees.
4. ST.
BARTOLOMEÜSNAG - 24 Augustus 1572 (met erkenning
uit "Britannica").
The
Massacre of St. Bartholomew
This was the name given to the
massacre of the Hugenots, which began in Paris on St. Bartholomew's Day, Aug.
24, 1572. The initiative for the crimes rests with Catherine de Medici.
Disquieted by the growing inifluence of Admiral Coligny, who against her wishes
was endeavouring to draw Charles IX into a war with Spain, she resolved to have
him assassinated. The attempt failed, however, and Catherine then determined to
massacre all the Hugenot leaders.
After holding a council with the
Catholic leaders, including the Duke of Anjou, Henry of Guise, the Marshal de
Tavannes, the Duke of Nevers, and Rene de Birague, the keeper of the seals, she
persuaded the king that the massacre was a measure of public safety, and on the
evening of Aug. 23 succeeded in wringing authorization from him.
The massacre began early on Sunday
morning, and continued in Paris till Sept. 17. Once let loose, it was
impossible to restrain the populace. From Paris the massacre spread to the
provinces till Oct. 3. The Duc de Longueville in Picardy, Chabot-Charny (son of
Admiral Chabot) at Dijon, the Comte de Matignon (1525-97) in Normandy and other
provincial governors refused to authorize the massacres. Francois Hotman
estimates the number killed in the whole of France at 50,000. Catherine de
Medici received the congratulations of all the Catholic powers, and Pope
Gregory XIII commanded bonfires to be lighted and a medal to be struck.
Let op:
1) om 50,000 of
meer andersdenkendes dood te maak word beskou as om die "openbare
vrede" te beveilig, terwyl geen onrus vanuit Hugenote kringe gestook was
nie;
2) die pous en
ander Roomse leiers het hul seën vir die bloedbad gegee, alhoewel die huidige
pous op 'n toer na Frankryk daarvoor om verskoning gevra het;
3) hulle het die
dood van u en my mense met vure en medaljes gevier.
5. LYS VAN
APOKRIEWE BOEKE
Nuwe
Testamentiese Apokriewe en Ander Geskrifte
1 Apokrifon van
Jakobus
2 Apokrifon van
Johannes
3 Apostoliese
Tradisie
4 Arabiese
Kindheidsverhale
5 Boek van Thomas
Die “Contender”
6 Brief aan
Laodicense
7 Brief van
Barnabas
8 Brief van
Christus
9 Brief van
Christus aan Petrus & Paulus
10 Brief van Clemens
aan Jakobus
11 Brief van Clemens
I
12 Brief van Clemens
II
13 Brief van Herodes
aan Pilatus
14 Brief van Paulus
aan Laodisense
15 Brief van Paulus
aan Seneca
16 Brief van Petrus
aan Filippus
17 Brief van Pilatus
aan Herodes
18 Brief van die
Geseënde Eugnostus
19 Christus En
Abgarus
20 Dialoog van die
Heiland
21 Didache
22 Die Mees Verhewe
Vreemdeling
23 Dood van Pilatus
24 Eksegese van die
Siel
25 Evangelie volgens
Egiptenaars
26 Evangelie volgens
Hebreërs
27 Evangelie aan Die
Egiptenaars
28 Evangelie aan Die
Hebreërs
29 Evangelie van
Andreas
30 Evangelie van Apelles
31 Evangelie van
Bartholomeus
32 Evangelie van
Basilides
33 Evangelie van
Cerinthus
34 Evangelie van Die
Egiptenaars
35 Evangelie van Die
Volmaakte Lewe
36 Evangelie van
Encratites
37 Evangelie van Eva
38 Evangelie van
Filippus
39 Evangelie van
Judas
40 Evangelie van
Judas Iskariot
41 Evangelie van
Marcion
42 Evangelie van
Maria
43 Evangelie van
Merinthus
44 Evangelie van
Nasareers
45 Evangelie van
Nikodemus
46 Evangelie van
Petrus
47 Evangelie van
Pilatus
48 Evangelie van
Pseudo‑Mattheus
49 Evangelie van
Scythianus
50 Evangelie van
Thaddeus
51 Evangelie van
Thomas
52 Evangelie van
Titan
53 Evangelie van
Twaalf Apostels
54 Evangelie van
Valentinus
55 Evangelie van
Waarheid
56 Evangelie van Die
Ebioniete
57 Evangelie van die
Geboorte van Maria
58 Gedagtes van die
Groot Mag
59 Geheime Evangelie
van Markus
60 Gesaghebbende
Leringe
61 Geskiedenis van
Josef die Timmerman
62 Geskrif van
Bartholomeus
63 Getuienis van
Waarheid
64 Handelinge van
Andreas
65 Handelinge van
Johannes
66 Handelinge van
Paulus I
67 Handelinge van
Paulus II
68 Handelinge van
Paulus III
69 Handelinge van
Paulus En Thecla
|
70 Handelinge van
Petrus
71 Handelinge van
Petrus I
72 Handelinge van
Petrus II
73 Handelinge van
Petrus III
74 Handelinge van
Petrus IV
75 Handelinge van
Pilatus
76 Handelinge van
Thomas
77 Heilige Boek van
die Groot Onsigbare Gees
78 Herder van Hermas ‑
Visioene
79 Herder van Hermas
II ‑ Bevele
80 Herder van Hermas
III ‑ Gelykenisse
81 Hypostasis van die
Archons
82 Ignatius aan
Antiochië
83 Ignatius aan
Efesiërs
84 Ignatius aan
Filadelfiërs
85 Ignatius aan
Filippi
86 Ignatius aan Hero
87 Ignatius aan
Magnesiërs
88 Ignatius aan Maria
van Cassobola
89 Ignatius aan
Polikarp
90 Ignatius aan
Romeine
91 Ignatius aan
Smirniërs
92 Ignatius aan
Tarsus
93 Ignatius aan
Tralliërs
94 “Infancy I”
95 “Infancy II”
96 Interpretasie van
Die Kennis
97 Invloed van Demone
Op Die Siel
98 Korinthiërs III
99 Leringe V Silvanus
100 Ontslaping van die
Heilige Moeder van God
101 Openbaring Gewy aan
Pistis‑Sophia
103 Openbaring II van
Jakobus
104 Openbaring van
Dositheus (Drie Pilare)
105 Openbaring van Adam
aan Set
106 Openbaring van
Cerinthus
107 Openbaring van
Johannes (Ander een?)
108 Openbaring van
Messos
109 Openbaring van
Paulus
110 Openbaring van
Petrus
111 Openbaring van
Petrus (Nog een)
112 Openbaring van Set
113 Openbaring van
Thomas
114 Opneming van Maria
115 Oxyrhinchus 1
(Fragm: Ev van Thomas)
116 Oxyrhinchus 654
(Fragm: Ev van Thomas)
117 Oxyrhinchus 655
(Fragm: Ev van Thomas)
118 Paradosis van
Pilatus
119 Pistia Sophia
120 Polikarp aan
Filippense
121 Proto‑evangelie van
Jakobus
122 Sophia Jesu Christi
123 Verhandeling Oor
Die Kosmos
124 Verhandeling Oor
Johannes Die Doper
125 Verlore Evangelie
van Petrus
126 Verslag van Pilatus
127 Verslag van Pontius
Pilatus
128 Zoroaster se
Waarheidsgesprek
129 Tobias
130 Judit
131 Ester (toevoegings)
132 Makkabeërs 1
133 Makkabeërs 2
134 Wysheid van Salomo
135 Wysheid van Sirag
136 Barug en brief van
Jeremia
137 Daniël (toevoegings
|
6. MOORDE IN
WICHITA (insluitende die van 'n student van die teologie)
This
news report was sent out over the Internet. Forward it to all interested
parties. It would be better if the address you received it from, is removed
from the top of the e-mail.
UNREPORTED
BLACK ON WHITE MASS MURDERS IN WICHITA, KANSAS, USA.
Friends,
Do
you see what is happening in our politically correct democracy. Please let our
Boer friends know about this monstrous cover-up.
Sincerely,
Randolph
Williams.
Unreported
Black on White Mass Murders In Wichita, Kansas
Thursday,
4 Jan 2001 07:45.
Wondering
why this has been suppressed and why we heard nary a peep of this anywhere
except on our own Internet News. Welcome to the new millennium.
Wichita
Eagle's (local newspaper) number is 316-268-6614. Please join me in calling
them this Tuesday morning and demand full disclosure and accountability!
Thank
You.
Subject:
Mass Murder In Wichita
Saturday,
December 30, 2000 5:41 PM
Dear
Friends;
Just
out of curiosity, did you know the details of a mass murder which recently
occurred in Wichita? If not, here are a few of the details. Let me give you a
very specific example of why it is so important to be able to communicate with
the people. It's also an example of the enormous power of the communications
media to influence the perceptions and therefore the attitudes and opinions and
behavior of the public, for good or for evil.
Just
two weeks ago I heard a very brief snippet of news on the CNN Headline News
program that I watch for at least ten minutes every day. The news announcer
mentioned that the second quadruple murder in just eight days had taken place
in Wichita, Kansas,and that the police had two suspects in custody. And that
was it - no details and no pictures. I thought that certainly there would be
details and pictures on later news reports. But in the following days there was
no further mention of the quadruple murders in Wichita. And, as I said, I watch
the CNN Headline News by satellite every day, in fact, often twice a day, once
in the morning and once in the evening.
Now,
cynic that I am, that sort of behavior by the news media owned mainly by the
Jewish people, always makes me suspicious, especially the fact that there were
no pictures, no faces of victims or murderers, on the most widely watched
television news program in the country. Two quadruple murders in a week in a
Midwestern town the size of Wichita, and CNN has nothing to say about it?
That's equivalent to two massacres of 40 people each in Chicago in a week.
You
know what I thought? I was immediately suspicious that there must be something
Politically incorrect about those murders, some racial angle, perhaps, that the
Jewish media bosses had decided we didn't need to be told about. So I asked
some of my people to see what they could find out from Wichita-area news sources.
And within a couple of days I had a stack of news reports on my desk from the
local newspaper, the Wichita Eagle, and I also had photographs of the victims
and of the murderers. And then I understood why the Jewish media bosses in New
York had decided to keep Americans outside the area around Wichita from knowing
about the murders, why they had decided to keep telling us, over and over and
over again, about the latest dispute over dimpled ballots in Florida, rather
than telling us about the terrible things that happened on a cold night in
Wichita just a few days ago, not just terrible, but also terribly important. So
I'll tell you what happened.
On
the evening of December 14, five young people, three men and two women, were
together in a Wichita house. One of the young women, Suzanne Muller, was a
Wichita State University student. Two of the people in the house were high
school teachers; they were 26-year-old Jason Befort and his 25-year-old fiance.
The other two young men, Bradley Heyka and Aaron Sander, were friends of Befort
and shared the house with him. Sander, 29 years old, was preparing to become a
priest. He and Suzanne Muller were dating.
All
five of the young people in the house that evening were clean-cut,
clean-living, all-American types. At about 11.00 PM two Black males suddenly
showed up at the door with a pistol and forced their way into the house. They
led all five of the Whites out of the house and drove them away in two
vehicles. One of the vehicles was Jason Befort's new pickup. The Blacks drove
them around for several hours, stopping at several automatic teller machines,
where they forced the Whites to withdraw money.
At
about 02.00 AM Friday the Blacks drove to a snow-covered soccer field outside
Wichita. There the Blacks made the White women undress, and then both Blacks
took turns raping the two White women. When they had finished, they made all
five Whites kneel in the snow in a line, then went down the line and shot each
of them in the back of the head. After that the two Blacks drove back to the
house where Befort, Heyke, and Sander had lived and ransacked it, stealing
television sets, a VCR, and other personal belongings of the victims. Before
they left they killed Befort's pet dog.
One
of their victims was not dead, however. Befort's 25-year-old fiance regained
consciousness shortly after the Blacks drove away from the soccer field.
Despite having been shot in the back of the head, she ran naked through the
snow in the sub-freezing night for a mile, until she found a house where a
White couple lived who let her in when she pounded on the door and cried for
help.
She
was able to describe the Black rapists and killers and their vehicle to the
police, and both were arrested a few hours later. The two are brothers, and
both have long criminal records. They are typical lowlife Blacks, one with
dreadlocks and the other with his hair in corn rows. One was released from jail
just a few days before the killings.
That's
the story that the media bosses decided didn't merit national coverage.
And
it wasn't just CNN that killed the story. I spoke to several people who watch
the news regularly on other networks, and no one had heard about the Wichita
murders. I'm not surprised. That's just the way it is with Black-on-White
crime, no matter how atrocious. The media bosses simply don't want any
information going out to the White public which might cause any of us to
question the wisdom or the rightness of the continued multi-culturalizing of
America, or which might cause any of us to realize that we're under attack and
need to think about protecting ourselves.
I
don't know who is responsible for the following quote. It is a quote which pays
attention to a nasty and harsh reality of life; but I think it needs to be read
and kept in mind -
"When
it becomes absolutely necessary, if a man is unwilling to put a gun to the head
of another and pull the trigger, he gives up his moral, intellectual right to
exist".
Yes,
it is ugly; but until it is read carefully and fully understood, White Men are
going to continue kneeling in the snow to await a bullet through the back of
their heads while just a few feet away, their girl friend is being raped before
having a bullet put through her head also.
I
tried to put this all in one place so that it can be easily sent to many people
by forwarding. The murderers of these people were, you guessed it, black. Had
these been white on black crimes, rather than the ten times more frequent black
on white crimes, we would have all heard the sordid details 100 times the first
day after discovery.
This
is enough for us! I have been keeping track of this subject for a few years now
and this kind of thing is happening at an ever increasing and epidemic rate. As
you will see, law enforcement authorities continue to be too cowardly to call
these "hate crimes" out of fear of the black community and potential
retaliation from treasonous groups such as the Southern Poverty Law Center, The
Anti-Defamation League, and the ACLU. However, it is quite clear to all but fools
that these are indeed hate and racially based crimes.
As
is so often the case with Negroid murderers, it is not enough to rob their
victims, but to kill as well. And when white females are captured, they must
also be brutally and violently raped. Men who allow such treatment of their
women without determined efforts against the perpetrators are not men at all.
We
have a legal system. Demand that this case be handled and covered in exactly
the same manner as would be the case had the victims been black.
The
Wichita Eagle's number is 316-268-6614. Please join me in calling them this
Tuesday morning and demand full disclosure and accountability!
Sincerely,
Robert
and Heather Clark
Saturday,
December 16, 2000
BROTHERS
HELD IN DEATH
By
Hurst Laviana, Deb Gruver And Tim Potter
The
Wichita Eagle
Four
people were shot to death early Friday and a fifth was critically wounded
during a crime spree that began as a home robbery in far east Wichita. The
victims were all shot in the back of the head while kneeling in the snow.
Jason
Befort planned to propose next week. Heyka was rising at Koch Industries;
Sander was to be a priest. Heather Muller's life was filled with music.
BRUTAL
ORDEAL A TALE OF SURVIVOR'S COURAGE.
Four
people were shot to death early Friday and a fifth was critically wounded
during a crime spree that began as a home robbery in far east Wichita. The
victims were all shot in the back or head. Less than 10 hours after the bodies
were found, police had two Dodge City brothers in custody.
Robert
Lee said the victims, three men and a woman in their 20s, were found in a field
near 29th Street North and Greenwich Road shortly before 3 a.m. The survivor, a
25-year-old woman, made her way to a house a mile from the shooting scene and
asked a resident to call 911 at 2:37 a.m.
Police
said the five were abducted during a robbery at a home at 12727 Birchwood
Drive, near 13th Street and 127th Street East, where the three men lived. The
surviving woman said the five were taken to ATMs near 21st Street and Webb
Road, then to a soccer field just west of 29th Street North, where the women
were raped. The victims were ordered to kneel and were then shot.
"It's
too early to speculate on motive", Lee said. "It could be a home
robbery with an abduction".
The
shootings marked the second quadruple-homicide in Wichita in eight days. Four
young people were found shot to death Dec. 7 in a home at 1144 N. Erie Ave. Two
suspects in that case have been charged with capital murder. Before that crime,
the city had gone 27 years without a quadruple homicide. "We should all be
saddened and outraged", Mayor Bob Knight said at a City Hall news
conference to discuss the recent homicides. "But we cannot let those
feelings turn into a sense of hopelessness, despair and fear. Now, more than
ever, we as a community need to pull together and restate our resolve to keep
our community safe for all citizens".
Police
on Friday night booked Reginald Dexter Carr Jr., 23, and his brother Jonathan
Carr, 20, into the Sedgwick County Jail in connection with the killings.
Both
men were being held on suspicion of five counts of aggravated robbery, five
counts of aggravated kidnapping, four counts of first-degree murder and one
count of attempted first-degree murder. No bond had been set.
Reginald
Carr has been on parole since March following convictions in Ford County for
drugs, theft, aggravated battery and obstructing the legal process, according
to Kansas Department of Corrections records.
Wichita
Police Chief Norman Williams said the homicides were a top priority for his
officers. "We have committed an enormous amount of resources to ensure
these individuals who committed these crimes are brought to justice", he
said.
The
dead were identified as Heather Suzanne Muller, 25, a Wichita State University
student; Jason Wayne Befort, 26, an Augusta High School teacher; Bradley C.
Heyka, 27, a Koch Industries employee; and Aaron Daniel Sander, 29, a former
Koch employee who was planning to become a priest.
Lee
said detectives were trying to determine whether either suspect had ties to any
of the victims. Heyka used to live in Dodge City. Police said they were not
ruling out any motives or theories in the case - including the possibility that
the shootings were related to the Monday night shooting of a 55-year-old woman
critically wounded outside her home near Central Avenue and Rock Road.
"I
think we always have to look at these things", Deputy Chief Terri Moses
said when asked about a connection.
THE
CHRONOLOGY OF EVENTS
Lee
said detectives don't know when the crime spree began, but friends of some of
the victims said Thursday night began as a routine evening. Muller was at a
meeting at the Newman Center at Wichita State until 8 p.m., when she drove to
the house to see Sander, whom she had been dating.
The
woman who survived, who was Befort's fiance, also was visiting the home. The
surviving woman told investigators that the intruders forced their way inside
the home about 11 p.m. Thursday. When the intruders left, police said, they
took all five victims and Befort's 1999 Dodge Dakota pickup. It is unclear
whether another vehicle was used.
The
surviving woman said the five were taken at gunpoint to at least two banks near
21st Street and Webb Road and forced to withdraw money from ATMs. Lee said
detectives were trying to find out whether the cameras on the ATMs could
confirm that the suspects or victims were there.
After
leaving the banks, the woman said, the suspects forced the victims to go to
Greenwich Road. At 29th North and Greenwich, she said, they turned west and
followed a road that leads to a soccer complex just east of Jabara Airport.
After
each victim was shot, the men left, apparently thinking all five were dead. But
the 25-year-old woman managed to get up. She said she checked the pulses of the
four other victims, but only Befort's heart was beating. The woman, who was
unclothed, then walked about a mile through the snow to a home in the 2400
block of Regency Lakes Court. A resident of the home called 911 at 2:37 a.m. The
first paramedics arrived at the scene minutes later. At 2:59 a.m., Emergency
Medical Service paramedics announced that all four victims were dead.
Shortly
after 5:30 a.m., paramedics apparently detected signs of life in one of the
victims and asked for an ambulance. The person, identified by police as a male,
was taken to Wesley Medical Center and later pronounced dead. It was not clear
why the victim wasn't immediately taken to the hospital.
Early
Friday morning, police began searching for Befort's silver pickup. By sunrise,
the truck's tag number was being broadcast in radio and television newscasts.
About 7:30 a.m., detectives received the first big break in the case when
someone reported that the truck was parked outside the Windsor at Woodgate apartments
at 5400 E. 21st St.
Officers
sealed off the area and arrested the first suspect inside one of the buildings
at the complex. Throughout the morning, police searched for a Plymouth Fury
that was registered to an acquaintance of the second suspect. The car was found
about 12:20 p.m. parked in the 1500 block of North Pennsylvania Avenue. As
officers converged on the area, a man bolted from the house. He was tackled by
officers and arrested after a short foot chase that ended on North Hydraulic
Avenue.
John
Evans, who lives next door to the house where the car was found, said he had
been following news reports about the case when police suddenly descended on
his block. "That's too close", he said.
Throughout
the afternoon, crime scene tape surrounded a snowy field where the bodies were
found. Police at one point filled trash containers with snow taken from the
scene in the hopes that
evidence
would remain after the snow melted.
During
his afternoon news conference, Knight said he and the Wichita City Council
wanted to extend their condolences to the families of all victims of the two
quadruple homicides, as well as relatives of the 55-year-old woman shot Monday
night.
"We
have lost eight very important citizens in the last two weeks, and it's heartbreaking"
Knight said. "I don't understand how human beings can treat each other
this way". "Still", he said, "Wichitans should not let the
multiple killings shake their confidence in the city's safety. This community
is not going to be defeated by savage acts like this"; he said. "I
hope what we don't have is a fanning of hysteria".
Knight
also credited police for their "extraordinary" response to the
killings, and he thanked residents for providing the tips that helped police
find suspects in both cases.
In
Augusta, high school officials cancelled all weekend athletic activities in
respect for Befort, an Augusta High School science teacher and athletics coach.
Crisis
counselors were on hand to talk with students, but the school stayed open,
superintendent James Markos said.
Contributing:
Alan Bjerga, Alex Branch, Stan Finger, Deb Gruver, Art Garcia, Novelda Sommers,
Ron Sylvester, Roy Wenzl and Associated Press
Let wel: 1) die
jong man wat predikant wou word, is NIE deur YHWH-god gewaarsku om nie daardie
aand by die huis te wees nie, ook nie om die ander te waarsku nie. 2) hy
oorleef ook nie om die verhaal te vertel nie, maar 'n meisie oorleef wat nie
predikant wou word nie. Die bittere
waarheid is dat YHWH, die god van die Bybel, nie in staat is om mense te
beskerm van die hel en pyn wat hulle in hierdie lewe tref nie.
Kortom - baie
mense getuig van die wonderwerke wat met hulle gebeur het. Iemand is wonderbaarlik gered uit die bek van
die dood toe hulle in ‘n motorongeluk was.
Dit is nie ‘n wonderwerk nie. Dit
is net die wette van die natuur wat ter sprake was. As iemand ‘n motorongeluk oorleef het, dan
was hy nie genoeg beseer om aan daardie beserings te beswyk nie. As hy gesterf
het in die ongeluk, dan was hy genoeg beseer om te beswyk aan die beserings en
dit het niks te make met die ingryping van "God" al dan nie. Die feit is - die Oneindige Skepper wat die
heelal in stand hou, gryp nie in by ons doen en late nie.
As iemand kanker
het maar in ‘n hospitaal nie daaraan sterf nie, dan is dit nie ‘n wonderwerk en
toegeskryf aan die ingryping van God nie.
Dit is weer bloot net die Wette van die Natuur. As daardie persoon nie sterf aan die kanker
nie, dan was hy nie op daardie stadium siek genoeg om daaraan te sterf
nie. As hy gesterf het, dan was dit nie
God se wil nie, of die nie-ingryping van God nie - nee - net dat die persoon
siek genoeg was om te sterf van kanker.
Dit was die Natuur se tyd.
7. CREATIONISM -
GOD’S GIFT TO THE IGNORANT
uit: The Times,
(Review ‑ Ideas), London, 21 May 2005, bl. 6:
THEY
MISQUOTE SCIENTISTS AND TWIST EVIDENCE – ALL IN THE NAME OF DIVINE TRUTH
CREATIONISM:
GOD’S GIFT TO THE IGNORANT
As
the Religious Right tries to ban the teaching of evolution in Kansas, RICHARD
DAWKINS speaks up for scientific logic
Science feeds on mystery. As my
colleague Matt Ridley has put it: “Most scientists are bored by what they have
already discovered. It is ignorance that drives them on.” Science mines
ignorance. Mystery – that which we don’t yet know, that which we don’t yet
understand – is the mother lode that scientists seek out. Mystics exult in
mystery and want it to stay mysterious. Scientists exult in mystery for a very
different reason: it gives them something to do.
Admissions of ignorance and
mystification are vital to good science. It is therefore galling to say the
least, when enemies of science turn those constructive admissions around and
abuse them for political advantage. Worse, it threatens the enterprise of
science itself. This is exactly the effect that creationism or “intelligent
design theory” (ID) is having, especially because its propagandists are slick,
superficially plausible and, above all, well financed. ID, by the way, is not a
new form of creationism. It simply is creationism disguised, for political
reasons, under a new name.
It isn’t even safe for a scientist
to express temporary doubt as a rhetorical device before going on to dispel it.
“To suppose that the eye with all
its inimitable contrivances for adjusting the focus to different distances, for
admitting different amounts of light, and for the correction of spherical and
chromatic aberration, could have been formed by natural selection, seems, I
freely confess, absurd in the highest degree.” You will find this sentence of
Charles Darwin immediately quoted again and again by creationists. They never
quote what follows. Darwin immediately went on to confound his initial
incredulity. Others have built on his foundation, and the eye is today a
showpiece of the gradual, cumulative evolution of an almost perfect illusion of
design. The relevant chapter of my Climbing Mount Improbable is called “The
fortyfold Path to Enlightenment” in honour of the fact that, far from being
difficult to evolve, the eye has evolved at least 40 times independently around
the animal kingdom.
The distinguished Harvard geneticist
Richard Lewontin is widely quoted as saying that organisms “appear to have been
carefully and artfully designed”. Again, this was a rhetorical preliminary to
explaining how the powerful illusion of design actually comes about by natural
selection. The isolated quotation strips out the implied emphasis on “appear
to”, leaving exactly what a simple‑mindedly pious audience – in Kansas, for
instance – wants to hear.
The deceitful misquoting of scientists
to suit an anti‑scientific agenda ranks among the many unchristian habit of
fundamentalist authors. But such Telling Lies for God (the book title of the
splendidly pugnacious Australian geologist, Ian Plimer) is not the most serious
problem. There is a more important point to be made, and it goes to the
philosophical heart of creationism.
The
standard methodology of creationists is to find some phenomenon in nature which
Darwinism cannot readily explain. Darwin said: “if it could be demonstrated that
any complex organ existed which could not possibly have been formed by
numerous, successive, slight modifications, my theory would absolutely break
down.” Creationists mine ignorance and uncertainty in order to abuse his
challenge. “Bet you can’t tell me how elbow joint of the lesser spotted weasel
frog evolved by slow, gradual degrees?” If the scientist fails to give an
immediate and comprehensive answer, a default conclusion is drawn: “Right,
then, the alternative theory, intelligent design wins by default”.
Notice the biased logic: if theory A
fails in some particular, theory B must be right! Notice too, how the
creationist ploy undermines the scientist’s rejoicing in uncertainty. Today’s
scientist in America dare not say: “Hm, interesting point. I wonder how the
weasel frog’s ancestors did evolve their elbow joint. I’ll have to go to the
university library and take a look”. No, the moment a scientist said something
like that the default conclusion would become a headline in a creationist
pamphlet: Weasel frog could only have been designed by God”.
I once introduced a chapter on the
so‑called Cambrian Explosion with the words: “It is as though the fossils were
planted there without any evolutionary history”. Again, this was a rhetorical
overture, intended to whet the reader’s appetite for the explanation.
Inevitably, my remark was gleefully quoted out of context. Creationists adore
“gaps” in the fossil record.
Many evolutionary transitions are
elegantly documented by more of less continuous series of changing intermediate
fossils. Some are not, and these are the famous “gaps”. Michael Shermer has
wittily pointed out that if a new fossil discover neatly bisects a “gap”, the
creationist will declare that there are now tow gaps! Note yet again the use of
a default. If there are no fossils to document a postulated evolutionary
transition, the assumption is that there was no evolutionary transition: God
must have intervened.
The creationists’ fondness for
“gaps” in the fossil record is a metaphor for their love of gaps in knowledge
generally. Gaps, by default, are filled by God. You don’t know how the nerve
impulse works? Good! You don’t understand how memories are laid down in the
brain? Excellent! Is photosynthesis a bafflingly complex process? Wonderful! Please
don’t go to work on the problem, just give up, and appeal to God. Dear
scientist, don’t work on your mysteries. Bring us your mysteries for we can use
them. Don’t squander precious ignorance by researching it away. Ignorance is
God’s gift to Kansas.
Richard
Dawkins, FRS, is the Charles Simonyi Professor of the Public Understanding of
Science, at Oxford University. His latest book is The Ancestor’s Tale.
8. SPREUKE VAN
THOMAS ALVA EDISON
1. My mind is incapable of conceiving such
a thing as a soul. I may be in error, and man may have a soul; but I simply do
not believe it. [Thomas Edison, Do We Live Again?]
2. All Bibles are man‑made. [Thomas
Edison]
3. So far as religion of the day is
concerned, it is a damned fake... Religion is all bunk. [Thomas Edison]
4. I have never seen the slightest
scientific proof of the religious theories of heaven and hell, of future life
for individuals, or of a personal God. [Thomas Alva Edison, Columbian Magazine]
5. I do not believe that any type of
religion should ever be introduced into the public schools of the United
States. [Thomas Edison]
6. To those seaching for truth ‑ not the
truth of dogma and darkness but the truth brought by reason, search,
examination, and inquiry, discipline is required. For faith, as well
intentioned as it may be, must be built on facts, not fiction ‑ faith in
fiction is a damnable false hope. [Thomas Edison]
7. I cannot believe in the immortality of
the soul... No, all this talk of an existence beyond the grave is wrong. It is
born of our tenacity of life ‑ our desire to go on living ‑ our dread of coming
to an end. [Thomas Edison, quoted in 2000 Years of Disbelief, Famous People
with the Courage to Doubt by James A. Haught, Prometheus Books, 1996]
8. The great trouble is that the preachers
get the children from six to seven years of age and then it is almost
impossible to do anything with them. [Thomas Edison, quoted by Joseph Lewis
from a personal conversation.]
9. What fools. [Thomas Edison, commenting
on he spectacle of hundreds of thousands making a pilgrimage to the grave of an
obscure priest in Massachusetts, in the hope of effecting miraculous cures,
quoted by Joseph Lewis from a personal conversation.]
10. Incurably religious, that is the best way
to describe the [a] mental condition of so many people. [Thomas Edison, quoted
by Joseph Lewis from a personal conversation.]
11. It is the best book ever written on the
subject. There is nothing like it! [Thomas Edison on Thomas Paine's The Age
of Reason, quoted by Joseph Lewis from a personal conversation.]
Wat
kan ons doen?
No comments:
Post a Comment